جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

در کف ابوالشهدایم!

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ

چند روزه به این فکرم که واقعا این آقا روح الله کی بوده!

چی میشه که بین این همه آدم یکی قیام میکنه؟ خواهش میکنم یک دقیقه کامل فقط به همین فکر کنید 

یعنی چی اصلا ؟!

حالا بیشترتر درک میکنم که باید عقل کامل بشه تا بعضی مسائل رو بفهمی، یعنی رابطه بین سن و سال و تجربه و عقل ، طبیعیه البته استثناء هم داریم.

اصلا چه کرده این مرد که کاری پیغمبر گونه کرده! واقعا با خودش چه کرده که توفیق اینچنین داشته!

خواهش میکنم کسری هایی که بخشی از  آن هم از خودمان هست را به رخ انقلاب اسلامی نکشیم!

آری، بعضی جاها واقعا کارها رنگی از اسلام ندارند و به نام او عرضه میشوند، این همیشه ی تاریخ بوده !

این قسمت اما(ظهورو بروز و وجود و ثبوت انقلاب) همیشه تاریخ با این قوت نبوده یا کم بوده!

خیلی وقتها مسائل باید زمان بگذراند تا به قولی دوزاری شخص بیافتد، برای برخی چنین است، اما خارج دیده ها را باید پرسید تا قدر این انقلاب را درک کنیم ! باز هم عرض کنم کسری ها باید جبران بشود تا به آرمان اسلامی بودن انقلابمان نزدیک بشویم و این باز از خودمان است!

***

و باز خدا مرا در کف گذاشت با این ابوالشهدای عزیز، رهبر شیعیان کشور نیجریه؛ سیاهپوستی که روز قدس پارسال سه فرزندش را شهیدیدند تا جلوی قیامش را بگیرند !

با دیدنش یاد جون افتادم!

سیاه غلامِ حضرت عشقم را میگویم! از این منظر که آن سیاه با غلام بودنش انقلابی در قرن ها به راه انداخته و هنوز هم نسلش ادامه دارد که انقلاب ها را می اندازد!

شیخ زاک زاکی که میلیونی جذب اسلام و تشیع در آن سر دنیا میکند!

و باز دو دستی بر سرم کوبیدم که ای وای بر من!
منی که فکر میکنم خودکشی میکنم و اما اندازه خردلی هم کار نمیکنم!

واقعا چه جوابی دارم برای آقایم .... مانده ام؟

کاری به شما ندارم، شما که حتما سر بلندید!

ولی هنوز در کفم!

ا

  • ۹۳/۱۱/۲۰
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۱)

  • محرم سرباز کوچولو
  • ...
    هعى خدا :(
    نمى دانم چه مى خواهم بگویم 
    زبانم در دهان باز بسته است 
    ....
    از همینجا اعلام مى دارم پس ما دیگه باید سرمون رو بذاریم و بمیریم! 
    لایکلف الله الا وسعها 
    ظرفیتمون همینه! 
    همین!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">