جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

بدو تا شهید شی!

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۷ ب.ظ

الان خیلی تو فکرم

یه جمله از شهید غلام حسین(حاج حسن باقری)رو خوند برام و رو کرد به من و گفت:راست گفته !
چی گفته؟

این که شهید شدن زحمت میخواد،تلاش و کوشش میخواد، یه کار کن شهید شی!!!

راوی که داشت برام حرف میزد ، گفت: راست گفته، خودم بودم و دیدم شب های عملیات، هر کی بیشتر زحمت میکشید،

بیشتر می دوید این طرف و اون طرف،

بعد عملیات،

دیگه نبود!!

یه جای دیگه بود!!!!

***

یعنی ما ....

چقدر باید بدویم تا....؟!!

  • ۹۳/۰۷/۰۱
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۱۳)

  • محرم سرباز کوچولو
  • ...
    کجایند یاران بی ادعا...
  • حجاب من سنگرمن
  • شهدا شرمنده ایم...
    خداااجونم تو رو ب حق  شهدا حلالمون کن و ما رو ببخش...و اونقدر پاکمون کن و....
    خداجونم هوامونو داشته باش نذار اشتباه بریم...میدونم تو همیشه هوای بنده هاتو داری..ولی ازت میخوام یه جور دیگه حواست بهمون  باشه ،جوری ک اون دنیا همنشین شهدا باشیم و مرگمون شهادت...
    آمین...
    بازم بحث شهید وشهادت شده
    داداش من آدم خوبی بشم معمولی بمیرم یا که شهید بشم چ فرقی داره؟
    چرا اینقدر به شهادت چسبیدین؟مهم آدم بودنه 
    طرف آدمیت حالیش نیست دم ازشهادت میزنه 
    پاسخ:
    دادا!! اولا بازم خوشحالم که شما منت میزارید تشریف میارید(خوشحال تر میشم اگه واقعا از طیف ما نباشی و منت به سر میزاری، البته اگر)
    البته فقط با خط آخر نظر شما موافقم
    واقعا فعلا هنگ هنگم از هرج و مرج های مخ!!! سر وقت بفضل خدا و با منطق می فهمیم که ما باید شهید بشیم، نباید بمیریم؟!!
    عرق شرم نشست بر جبین ما از الطاف شما
    ازطیف شما ها هستم ولی نه به غلظت شماها
    واقع گرام 

    بله،بنده هم با نظر جناب انسان موافقم...اینکه طرف آدمیت حالیش نیست و دم از شهادت میزنه!!
    خالی از احساسه،شخصیت دیگرانو خورد میکنه،حق الناس گردنشه،بی معرفته و....ولی تریپ عشق شهادت ورمیداره!!!
    تازه کسانی هم هستن اهل آرایش و تیپ و...هستن،بانامحرم بگو بخند دارن...حیا رو زیر پا میذارن و...ولی چون دوتا حرکت مذهبی انجام میدن،هرجا میرسن میگن:وای ما عااشق شهادتیم دعا کن مرگمون به شهادت ختم بشه و...
    نه عزیز من شهادت حساب و کتاب داره،همینجوری نیس که!!!
    اونی ک باید بگیره گرفته ماجرا رو....
    ولی بیخیال!! بعضیا...
    خدایا بکش و راحتمون کن
    هرجور دوست داری بکش...فقط بکش..بذار بمیرم و راحت شم...دنیا خییییلی پست و بی ارزشه...دنیا خیلی نامرده...آدماشم همینطور
    خدایا فداتشم بکش قربونت برم،بکش ک دیگه طاقت هیچی رو ندارم...
    صاحب کامنتی ک ب جای اسمش سه تا نقطه گذاشته:
    خیییییلی راحت طلبین......
    لطفاً کسایی ک ناامیدن،جرفاشونو برا خوشون نگه دارن وانقد انرژی منفی
    ساطع نکنن!
    والا!
    هرجا میری ،یه عده رو میبینی ک فقط بلدن ناله کنن....
    هیچ کاریم از دستشون ساخته نیس....
    ب فکر خودتون نیستید،ب فکر دیگران باشید لااقل......
    اون خدایی ک میخواین فداش شین،ناامیدی رو گناه کبیره قرار داده...
    نمیدونستین،بدونین!
    سلام جناب ف...حق با شماست و من شرمنده ام و از همتون عذرخواهی میکنم...
    آره میدونم ناامیدی گناه کبیرست ولی من فقط بخاطر یه سری مشکلات کم آورده بودم....و از خدای خودمم بابت این فکرم عذرخواهی میکنم و قول میدم دیگه تکرار نشه خداااااجونم...
    از نویسنده وبلاگ هم عذرخواهی میکنم و من بعد منتظر کامنتهای شاد و امیدوار کننده بنده باشید...
    یاعلی...
    ان شاءالله ک مشکل همه ی مسلمونا ب زودی حل بشه....
    :)
    عجب سفره ای پهن بود برای اون جوونا...
    سلام
    واقعا چقدر
    باید بدویم ؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">