جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

دربست در اختیار باش!!!

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ب.ظ

نگاه کن!

مثلا الان شما یه تاکسی دربست اجاره کردی تا به کارهات برسی، اونوقت این آقای راننده محترم هی از شما اجازه میگیره(اجازه میگیره ها) که مثلا آقا من یه کار کوچیک دارم و ده تا از این کارهاش رو انجام میده، بهت بر نمیخوره!؟ نمیگی این چه وضعشه؟ مثلا ما دربست گرفته بودیم که کارمون زود راه بیافته !

آقا حرف بنده اینه:

باید هر چیزی سر جای خودش باشه!

حتی وقت!

یعنی اگر وقتت رو الان برا بنده گذاشتی خواهشا دیگه اینقدر بی محلی بهم نکن!

البته یکی نیست همین حرف رو به خودم بزنه! چی؟

بابا مگه مثلا من وقتی جلو اوستام وای می ایستم تا تکلیفم رو انجام بدم حواسم فقط پیش اونه؟!

البته اینقدر اوست کریم ، مهربونه که به رومون هم نمیاره!

نگاه کن من این حرفا حالیم نمیشه و اصلا هم صبر اوستای شما رو ندارم!

خواهشم اینه، الان که با این همه بی وقتیت برام وقت گذاشتی، خواهشا این ارتباطاتت با دیگران رو قطع کن و اینجا باش!

چقدر این موضوع مهمه ؛ مخصوصا امروزه تو زندگی ها و خانه ها!

یکی از سوال های بچه ها که بعضی داشت شاخشون هم در می اومد این بود که شما چه طوری بین این همه سر و صدا و داد و بیدا می چرتید!

بهشون گفتم: بچه ها نگاه کنید، الان به خودم گفتم ، به فرماندهی بدنم گفتم که نیاز دارم به خواب، پس باید بخوابم!

همینطوری که به همون گفتم: صبح باید از همه زودتر بلند بشم و ....

لذا وقتی وسط این فریادهای شما دراز میکشم دیگه فقط فکر میکنم به این که باید الان بخوابم و راحت یه چرتک 5 دقیقه ای می زنم ! به همین راحتی!

القصه جمع بندی مطلب اینه که باید به  این برسیم که  الان که مشغول این کار هستیم وقتمان را کامل برایش بگذاریم، حالا اگر کسی زرنگ و کیس بود و قسمت های بی کار مغزش رو به کار گرفته بود ، اون دیگه میتونه چند تا کار را دقیق با هم انجام بده .

خدایا یه عقل کامل و فهم و شعور ی که به درد خودت بخوره به ما عنایت کن.

  • ۹۴/۰۱/۲۲
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">