جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

چقدر باید گرفتار باشم؟!!

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ

آقا بیچارم، بیچاره!!!!

خودم که خودم رو می شناسم ، میدونم چه کارم ، میدونم چقدر با این زبون بلا به سر خودم آوردم!!!

دادا! آجی خواهشا حلال کنید، شمایی که بنده رو میشناسی و در غالب ناشناس حرفهایت را میزنی و میدانم که چه میگویی، با شما هستم

معصوم که نیستم، غباری هستم که گه گاه بر قلبت نشستم مرا ببخش!
شاید بعضی بگن این چش شده یهو؟

یهو نداره که!

مشکل اینه که ما قبول نداریم کشاورزیم، مسافریم، قبول نداریم آقا!

خودتو می شناسی؟

این جمله رو میخوندم که اینطور شدم، خدایا کمکم کن:

طلبه ‏اى از دنیا رفت او را خواب دیدند گفتند: چطورى؟

گفت مواظب سخنان خود باشید. زیرا حساب و کتاب دقیق است!

روزى که باران بارید گفتم : به به عجب باران به موقعى ، هنوز سر آن یک جمله گرفتارم! مى‏گویند: مگر باران بى موقع هم داشته‏ ایم.
(از کتاب هزار و یک نکته اخلاقى از دانشمندان)

حالا ببین چند چندی با خودت و خدا و  دیگران!!!

هم حلال کنید و هم دعا اگر ناخواسته رنجیدمتان، آهای نزدیکان، دوستان، اشنایان، مهمانان!

  • ۹۳/۰۷/۰۵
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۳)

سلام
اگه تو این دنیا به خودت سخت بگیری ،
خدا تو اون دنیا بهت سخت نمیگیره ،
در پناه خدا
من که حلالت کردم دادا خیالت تخت
شما وبقیه کسایی که کامنتای منو میخونن منو ببخشن یه وقتا خوب حرف نمیزنم حلال کنین
  • محرم سرباز کوچولو
  • ...
    ما ک جز زحمت براى شما نبودیم ...
    شما حلال کنین...
    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">