جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

خانوم محجبه، ببخشیدا، این روسری خیلی بهت میاد!!!!!!

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ق.ظ

اولا این رو مشخص کنم که فکرتون نرمال بشه:

آقاجون

این که عفّت و پاکدامنى و ترک نگاه حرام، هم برای مرد هست  و هم برای زن رو ، همه قبول داریم.

اصلا ما که باشیم که قبول نکنیم؟ باید قبول کنیم! چون تو کتاب قانونمون اومده،

و اما..

دیدید این خانوم هایی که محجبه هم هستند الحمدالله، ولی یه روسری های رنگی سر میکنند

که از صد تا بد حجاب جلوه بیشتری پیدا میکنند!!!

اصلا، پوشش، زن رو زیباتر میکنه تا لخت و پتی بودن که اصلا نیازی نیست بیشتر توضیح بدم!!!

یا دیدید که این خانوم های با حجاب یه کوهان شتر پشت سرشون زده بیرون ؟!!

خواهرم، میدونم نمیدونی و از روی جهل این کار رو انجام می دی!

ولی خب؛

باید یه کم نزدیک بشی تا آروم بهت بگم، ببخشیدا!

شما حق ندارید این کار رو بکنید....

اوه اوه، چه خبره؟! صبر کنید من کی باشم فتوا صادر کنم ؟!

اولا که اون روسری های رنگی خودش یه زینت و زیبایی و جلوه ای داره !

مردونه نداره؟

اصلا کلی زیبا میکنه شمارو!

خب خواهرم ، اوستا تو کتاب قانونش گفته:«ولا یُبدین زینتهنّ»(جلوه گری زنان تو جامعه ممنوع!)

حالا خودت میدونی!

من که آروم بهت گفتم چرا جال و جنجال راه میندازی؟

یه دقیقه فکر کن!

اگر دل من، با همون نگاهی که خداوکیلی از قصد هم نبوده بره، به خاطر این جلوه ای که شما داری، فکر میکنی مقصر نیستی!

به نظر شما هیچ حق الناسی نیست!

خب، اگر میتونی خدا رو هم توجیه کنی و رضایت اون رو هم به دست بیاری من لال میشم!

یعنی اگر من جلوی شما رو بگیریم تو خیابون بگم چقدر این روسری بهتون میاد شما جواب میدید خواهش میکنم!!

خب اگر برای من بیرونیش نذاشتی، اگر برای قشنگی سرت نکردی پس برای کی این کار روکردی؟

پس من حق دارم اونطوری که تو حق داری و خوشت میاد روسری قشنگ سر کنی و لذت ببری منم از دیدن شما لذت ببرم!

مانعی که نیست !!!!؟

اما با این چه میکنید:

در امت آخر الزمان مردانی پیدا می شوند ... زنانشان لباس بر تن دارند اما در واقع لختند (لباس‌های نازک و بدن نما یا چسبیده به بدن دارند) روی سر آنها مانند کوهان شترِ لاغر اندام است بر آنان نفرین کنید، آنان نفرین شده هستند

یا
پیامیر فرمود :دو گروره از دوزخیان را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ... زنانی که درعین پوشیده اند، ولی برهنه اند .... سرهایشان را مانند کوهان شتر برجسته می کنند، اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد، استشمام نمی کنند.

و 

زمانی که دیدید زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند، به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.

یا

 آری به خدا سوگند در آن روزهاست که کارهای زشت، خوب و کارهای خوب ،زشت وانمود می شوند؛
خیانتکار امین و امین خیانتکار می شود؛ زنان، موی سر خود را مانند کوهان شتر زینت دهند

که این روایات از مصادر شیعه و سنی هست...

حالا بماند که عطر زدن خانوم ها که به هزار بهانه انجام میشود و ...

بابا جان

پوششى مطلوب است که خود به خود دورباش ایجاد مى کند و ناپاک دلان را نومید مى سازد.

لا اکراه فی الدین....

  • ۹۳/۰۶/۲۷
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۵۷)

خوراک خنده بود این نوشته ولی خیلی پرمغز بود ایول
پا منبر یه حاجاقایی بودم گف طرف خسیسه بعد میگه من طبق آیه خدا که گفته اسراف کاران رو دوس ندارم اسراف نمیکنم خخخخ
حکایت این دختراس . البته شایدم بی ربط باشه ها .
دخترا قیافه هاشون روز به روز حال بهم زن تر میشه بابا من خودم مذهبی نیسم ولی حالم بهم میخوره ازاین دخترایی که خودشونو پشت ویترین میذارن
آخه آدم چقد عقده ایی؟ ای بابا ای بابا ناراحت شدی؟؟
بعضی دخترا حجابو واسه کلاسش دارن واسه اینکه تیپ بزنن وگرنه نمیرفتن چادر و روسریای آنچنانی بخرن مثل بچه آدم حجاب میکردن


ولی یه چیز دیگه داداش امروز یه آقا رو توخیابون میبینی خودش باوقاره لباسش سنگینه ولی یه زن بیریخت که ازصافکاری نقاشی اومده دنبالشه
قبول داری نصفه یا بیشتره این اداهای خانوما برمیگرده به بی غیرتیه بضی مردا؟ نه خدایی قبول نداری؟همشم نمیشه به زنا بدوبیرا گف باس به مردا هم گف که اجازه میدن اینقدر زناشون بی بندوبار باشن

  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام همسنگر.
    سپاس از حضور و نظر موافقتان!
    بسیار عالی بیان کردید و دقیقا حرف دل بنده بود...
    با اجازه تون لینک کردم به مطلب خودم که در ادامه ی مفهوم مطلب ما باشه.
    البته اون "لا اکراه فی الدین" بجا نیست؛ چون حرف حساب شما با خانم های محجبه بود و مطمئنا دین رو قبول دارن و بقول شما از بعضی مسائل دینی بی خبرن...
    التماس دعای فرج + لصیرت + اخلاص + شهادت.
    یـ مهدی(عج) ـا
  • محرم سرباز کوچولو
  • ...
    سلام و عرض ادب!
    چی بگم امان از این کلیپس هایی که شما اسمشو در خفا گفتین و محرم رک!
    بابا بخدا بس که تو واتس من از این کلیپس عکس باحال و خنده دار فرستادن که گاهی وقتا بیرون می رم فکر می کنم منم باید از این کلیپسا سوژه تهیه کنم تا تو گروهمون عقب نیافتم!!!
    واقعا این موضوع مضحکه است! اصلا یه وضعیه که بیشتر جنبه طنز داره تا ...
    ولی 100 درصد شوخی ها جدی اند!
    اینم از اون طنزاییه که آخر درده!
    تا سبک زندگی داخل خونه عوش نشه چیزی درست نمیشه!
    اصلا جامعه شده عقده ! یه عقده روانی که زن و مرد دارن برای تخلیه این عقده ها خودشونو عین مانکن رو نمایی می کنن!
    حالا هر چی زیباتر به به و چه چه بیشتر!
    دیگه از روسری و چادر ملی چیزی نمی گم که هنوز وضع خوبه!!!
    پوشیدن بهتر از نپوشیدنه! باز به قول شما نه هر جایی ! ولی کاچی بهتر از هیچیه!!!
    تا بیشتر جار نزدم رفع زحمت کنم!
    واقعا خدا آخر و عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه!!!
    .
    .
    .
    ممنون موفق باشین.
    بروزیم
    کلیک رنجه بفرمایین.
    سلام اقا میثم من خودم یکی از اون دخترای محجبم خیلی حرفتون قشنگ بود احسنت خدا قوت برادر ارجمند..گوشی خودم نتونستم بیام با گوشی دوستم اومدم....
    الحق والانصافــــــ گفته ی صحیحی بود ، خدا رحم کنه به ما همه باهم...
    +خدا دلِ مردانی که بنا دارند پاکــــ باشند  رو از فتنه ی این زنان حفظ کنه ان شاءالله
    سلام
    به نظر شما این یک قائده ی نسبی نیست؟
    از کجا باید فهمید که یک روسری زینت محسوب میشود یا خیر؟!
    مرادم یک سری روسری خاص که بر همگان زینت بودن آنها مبرهن است نیست. بر این اساسی که شما گفتید گاها" روسری مشکی و ساده هم زینت محسوب میشود. چون به برخی چهره ها می آید و جلوه میدهد؟! تکلیف چیست؟
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از منتی که بر سر حقیر گذاشتید
    بسیار مشخص و معلومه
    و هر شخص خودش خوب متوجه میشه که آیا روسری بنده زینت هست یا نه

    مثلا نمایشگاه قرآن بودم
    یه غرفه ای بود مخصوص قرآن ظاهرا ، یه سری خانوم هم غرفه دار بودند همه روسری سفید چادر مشکی !
    خب جلب توجه یعنی چی؟ شاخ و دم داره؟ یعنی اون خانوم هایی که اتفاقا محجبه مذهبی هم بودند نمی فهمیدند که جلب توجه کردند با این کارشون ؟
    البته بنده روسری مشکی مد نظرم نبود ولی خب الان که فکر میکنم میبینم خیلی وقت ها همین روسری مشکی هم زینته
    یک استادی داشتیم ایشون در خصوص مباحث مربی گری می فرمود
    طوری صحبت کنید که اگر همان صحبت ها رو نوشتید و رفتید بیرون و روی کاغذنوشتیدو مردم خوندند، از صحبت هایی که زده بودید خجالت نکشیدید، اینطوری تقوی تون رو اندازه گیری کنید هر چه قدر خجالت بیشتر تقوی کمتر
    همین موضوع رو تعمیم بدیم به این بحث
    اگر واقعا روسری که سر کردم افراد رو جلب میکنه باید مدیریتش کنم
    بحث من کلی هست ، طرف حسابم با بی حجاب ها نیست اصلا فعلا کاریشون ندارم
    طرف خودمونیم ، داعیه دار حجاب و اسلام و قرآن
    والا آره همین که طرف چادرملی سر میکنه باید روسر گرفتش و هوار هوار کرد اونا رو بیخیال
    بیایم سمت خودمون
    اینقدر گاهی گم میشیم تو خودمون که حواسمون نیست گم شدیم
    بابا خیلی وقته گم شدیم!!!
    اون وقت از همه هم بیشتر داد می زنیم که آآآآآآآآآییییییییییییی آقا کجایی؟
    نمیدونیم که علت نیومدنش خودمونیم!
    آقا ما رو پیدا کن!
    این متنتون عالیه،عاالی....وااقعا خدا قوت،بازم درین مورد مطلب بذارید
    من خودم ب این مسئله بسیار توجه میکنم ولی بااین وجود،با خوندن مطلب شما یه سریمسائل دیگه برام روشن شد و...
    واقعا بیشتر از ندونستنه!هر چند گاهی میدانند و عمل نمیکنند...
    ب کسی خرده گرفتم ک تو ک محجبه ای،پس برا چی تو پوشش رعایت نمیکنی و لباسای نامناسب هم از نظر رنگ وهم مدل و...گفت ولمون کن توروخدا،بابا بذار زیر چادر خوش تیپ باشیم،بذار رنگی بپوشیم ک بهمون میاد،بذار آرایشم کنیم ک نگن چادریا امل و بی کلاسن،بذار یه دوتا شوخی با این و اون بکنیم (نامحرم)!ک نگن چقد مذهبیا خشکه رفتارشون و چقد خودشونو میگیرن،و خیلی ازین حرفا ک خودش و رفتار خودشو توجیه میکرد و ب رفتارا و پوشش منو 
    میگفت من ک محجبه ام و موهام بیرون نیست،پس تیپ زدنم خالی از اشکاله،چون محجبه ام....
    لطفا راهنمایی کنید و بگید جواب همچین خانومایی چیه؟!!
    پاسخ:
    حجاب فقط به رو گرفتن نیست
    حجاب با عفاف معنا میگیره
    متاسفانه نمیدونم که این حکم رو صادر کرده، مثلا بچه های حزب اللهی مخصوصا تو دانشگاه ها و یا غیره گل میگن و میخندند به بهونه کار فرهنگی!
    کی این اجازه رو داده
    یا مثلا طرف می بینی حجاب خوبی داره ها، حتی پوشیه زده، ولی اینقدر با تن بلند صحبت میکنه و یا یه حرفای ثقیل و گاها خودمونی داره با نامحرم میزنه، آدم میمونه قسم حضرت عباس رو قبول کنه یا ...
    اسلام این رو گفته، چقدر اسلام درباره عفت کلام زنان صحبت کرده ؟
    یا مثال هایی که دوستان زدند
    چادر داره اما آرایش هم داره خب یعنی چی
    نخیر
    اسلام موافق زیبایی است
    ولی هر چیزی جایی دارد
    انقدر جایگاه زن در اسلام بالاست که خدا اجازه نداده حتی به زن نگاه کنی
    من وقتی حرمت نگاه رو میخونم یاد این روایت می افتم که تو محشر هر کسی نمیتونه به مادر سادات نگاه کنه
    خب اینجا هم اجازه نداره هر کسی به هر کی که میخواد نگاه کنه
    از اون طرف حالا شما مثلا موهاتو تو گذاشتی
    بعد آرایش هم کردی
    که چی؟
    اگر هدفت این نیست که دیگران خوششون بیاد برا چی آرایش میکنی؟
    بالاخره آرایش میکنی که دیگران خوششون بیاید دیگه، آدم زیبا میشه برای دیگران دیگه ، برای خودش که این اداها رو در نمیاره ، اگر اینطور بود باید حواست تو خواب هم مثلا به موهات یا به آرایشت باشه که پاک نشه ، اینطوریه؟
    نه ، معمولا کسانی که اینطور هستند باید بگردند ببینند کمبودشون چیه که میخوان با خودنمایی و عرضه کردن خودشون جبران کنند.
    و الا عقل سلیم در این هست که هر چیزی در جای خودش قرار بگیره
    دقیقا مثل آقایونی داعیه دار مذهبی بودن رو دارند، اما آرایش چهره، گوش دادن انواع موسیقی، دیدن عکس ها، شنیدن جوک های بدون مرز محض خنده و به بهانه تاهل ، همه از نوع ممنوعش رو استفاده میکنند
    واقعا من نمیدونم اگر حکم جاری بشه که با همین وضیع جلوی امام زمان حاضر بشیم، می شیم یا نه؟(چه خانوم های مد نظر شما ،چه این آقایونی که من گفتم)
    دادا میثم من یه سوال الان دقیقن واسم پیش اومد
    دخترا شلخته بیان بیرون خوبه؟ یا ازین چادراسرکنن که اینقدرصورتشون رو میگیرن که معلوم نیس طرف داره میره یا میاد؟
    هرکسی روسری که بهش میاد رو سرمیکنه تهش میشه زینت
    اینطور که شما میگی همه چی زیر سوال میره
    ولی این قاعده کلیپسوف و چادر ملی رو قبول دارم خفن.
    این طور که شما گفتی من یه باحجاب درست حسابی دور خودم نمیبینم چون هرکدومشو یه شکلی جلب توجه میکنن میدونی چرا دادا؟ آخه میخوان با این حجابه پیش بدحجابا کم نیارن .شده حکایت یه چی! دختره میخواد حجاب داشته باشه ولی میترسه خیلی خودشو بگیره منه پسر نپسندمش خخخخ
    دخترا موندن تو کارخودشون خخخخخ
    پاسخ:
    نه دادا!
    اگر شما از اسلام دینی پیدا کردید که اینقدردقت تو همه رفتارهای زندگی کرده باشه ، دینم رو عوض میکنم؟!
    تو جواب اون دوستمون هم گفتم
    اسلام زیباست، زیبایی رو دوست داره
    اصلا من لذت میبرم وقتی محجبه ها رو میبرم، لذت به معنای شکر، بال میزنم و از خدا میخوام کمکشون کنه
    چون می بینی این خانوم،ستاره تیم خانوم هاست، همه حواسشون هست بهش
    چون می بینی با سلاح اومده وسط میدون جنگ! تک و تنها و داره احقاق حق میکنه و زنده کردن دین !
    بله ، مگر ارباب ما ابی عبدالله الحسین علیه السلام چند یار داشت ؟ چند نفر بودند بین 33هزار نفر؟
    چون با اعتقاد جنگیدن، ماندن!
    دخترا اصلا نباید شلخته بیان بیرون ، باید با صلابت و ابهت بیان بیرون، البته بد اخلاقی با هیمنه نگه داشتن فرق میکنه ها!
    دادا!
    داریم بحث میکنیم و من یه سوال از شما میکنم:
    اگر یه بزرگی که شما قبولش داری در حد لالیگا، در حد جون دادن براش، یک هدیه ای بین یک جمع بزرگی فقط به شما و یه گروه خاص بده و بگه حق مواظبش باشید و به دیگران ندیدش شما الحق و الانصاف چه میکنی؟!
    می بینی اینجاست که میگم لا اکراه فی الدین ، چون من اون بزرگ رو قبول دارم مطمئنا گوش میکنم به حرفش
    حالا ما به حرف خدا گوش میکنیم؟
    این خانومایی که شما میگی معلوم نیست میان یا میرن دارن گوش میکنن ، چون بزرگشون گفته شما فقط گردی صورت و مچ به پایین دستتون میتونه معلوم باشه
    اونها هم گوش کردن، خب کار بدیه؟
    خب اگر بگی که حق ندارن تو جامعه این کار رو بکنن و بحث جامعه رو پیش بکشی
    میگم پس چرا این خانومای باربی حق دارن هر کاری که میخوان تو جامعه بکنن ولی اون خانومای مد نظر شما نمیتونن؟
    خیلی ها رو دیدم (محارم)که روسری های زیبا ، رنگی هم سر میکنند و کسی رنگ اون رو نمیبینه!
    دختری که توسل داره، دین داره یعنی خدا داره از هیچ چی نمی ترسه
    نه از این میترسه که خواستگار نداشته باشه به خاطر قیافش
    نه از این میترسه که حجاب داشته باشه تا نپسندنش
    مشکل اینجاست که جوونهای ما همه رو قبول دارند ، همه حرفی رو قبول میکنند غیر از حرف خدا
    با خدا باشی همه چی حله
    مشکل اینجاست که جوونهای ما زندگی رو نمیخواهند، چیز دیگه ای میخوان(خاله بازی)!!!
    مشکل اینجاست که کمیت ما در مهارت های زندگی اسلامی لنگه!
    چادر قبل از اینکه  یک حجاب اسلامی باشد یک حجاب ایرانی است..........
  • بسیجی دلسوخته
  • واقعاعالی بود لحنتون هم خیلی جالب بود راستشوبگم منم روسریمومیزنم بیرون ولی دلیل دیگه ای دارم برااین 

    کارم من میذارم بیرون چون اون طوری که من سرمی کنم روسری کاملاابروهاوکمی ازچشمومی پوشونه

    والاقصددیگه ای نداشتم البته سعی میکنم روسریهای تیرهسرکنم که جلب توجه کمتری داشته باشه به هرحال آگاه سازی خوبی بودتشکر

    ومن الله توفیق...

    سلام
    احسنت
    زیبابود.
    بسیار خوب 
    با زبانی خودمانی در عین حال مستدل و قانع کننده 
    موفق باشید 
    لایک
    همه حرفاتون درست ولی حجاب زیادی هم دیگه خوب نیس اگ بنا به گوش دادنه به حرف خداس خدا گفته گردی صورت پس بضیا که گردی صورتشونم معلوم نیس زیادی رفتن اون بربوم
    حرفاتون شیکه ولی عملی نیس یعنی تواین وضع زمونه نمیشه عملی کرد چون همه دنبال منفعت خودشونن تازه یه مشتی گوش به حرف خدا میدن که منفعتشون تامین بشه 
    ولی خدایی داداش خانومه اگ سرتاپاش رو چادر بگیره فقط یه گردی صورتش مشخص باشه این دیگه کجاش شیکه؟ ابهت وصلابت به چادره؟
    بابا پشت این چادره معلوم نیس چ خبره؟ اخلاقم که ندارن بعضی این چادریا
    چرا چسبیدی به ظاهر؟ باطن رو بنویس
    دختر بی حجابی که با اخلاقه هزار درجه بهتر از دخترباحجابی که اخلاق نداره و خیلی گناها میکنه زیر اون چادرش
    تا اونجایی هم که من فمیدم خدا جساب این چادریه رو بیشتر میرسه تا اون یکی بی حجاب رو
  • محرم سرباز کوچولو
  • ...
    سلام و عرض ادب 
    کامنت دوستمون انسان منو ب یاد حاج آقا قرائتى انداخت.ایشون مى فرمودند که : بابا آدم باشین ى فوکولى ممکنه با قضاوتها و تهمتهاى بیجاى شما به اون بره بهشت اما شماهایى ک ظاهرتون اوکیه صاف برین جهنم!!!
    الان بحث من حجاب نیست ,بحث بنده  اون خانومایى هستن ک ب قول کاربر انسان ظاهر رو دارن اما باطن رو ب فراموشىسپردن یا افسارش دست شیطونه است..
    اونایى که بینىشون معلومه و اما نمى دونم امر ب معروف و نهى از منکرون از روى حسادته یا چى؟؟؟
    والا خودشون هزار و یک خرده شیشه دارن ب جوونا گیر میدن و تهمت مى زنن!!"
    همون قضیه امر و نهى هاى نفهمى!!!
    خون ملت رو مى کنن تو شىشه ! همه اش افراط همه اش تفریط!!
    اصلا ى وضعیه !!! حالا من مى گم کاچى بهتر از هیچى شما قبول نکنین!

    سلام هرچیزی یک تاریخ مصرفی داره تاریخ مصرف این حرفها تموم شده است
    باید دید جامعه وفرهنگش چه چیزی رو اقتضا میکنه.الان جامعه ما حجاب کامل رو نمیپسنده من وقتی میخواهم برم سرکاری با اصرار صاحب کارم مبنی بر بدحجاب بودن وشیک بودن روبه رو میشم.پس بهتره به من ودخترای امثال من خرده نگیرین خیلی ازاون دخترهایی که شما مسخره شون میکنین مجبورند چنین باشند.مثل خود من که مجبورم شیک باشم تا درجامعه دیده بشم تا یک مرد به ظاهرمرد کاری رو به من بده تا خرج خانه را بکشم
    شما حق توهین ندارین اگرم کلیپسی میزنم یا مویی تزیین میکنم نیومدم جامعه رو مختل کنم اگر حرف ازاختلال هست دخترهای باحجاب هم به شکل دیگه ایی مختل میکنندهمونطور که خودتون هم گفتین که زیر چادر معلوم نیست چه خبره؟
    دولت و بزرگان نتونستند جلوی بی حجابی رو بگیرن شماها که اصلا نمیتوانین چون صداتون به جایی نمیرسد
    حتما بهتون ثابت میشود برای اینکه توی این جامعه زندگی کنی باید ازخیلی چیزها چشم بپوشید حتی عفت یه دختر
    شما مرفهین بی درد هستین 
    دختری که سالی چندتا چادر میخره کلی پولش میشه شک نکنین واسه خدا چادر نمیخره واسه ادا اصول میخره که اگرخدا سرش میشد اصراف نمیکرد
    بچه های حزب اللهی اول به خودتون خرده بگیرین ودرست کنین بعد اگ تونستین جامعه رو تغییر بدین . چسبدین به حرفهای چندین قرن پیش؟ 
    الان عصر تکنولوژیه.یه کم بیداربشین
    سلام سارینا جان. اگر چادر اسرافه پس این همه ارایش و لباسای مارک دار و جلف و گران قیمت چیه؟!!!!
    یاسی جون بدون لباس مارک دار و جلف هم میشه بد حجاب بود ته تهش اینه که حساب ما معلومه بی حجابیم 
    این بده که به حساب خدا پیغمبر اسراف کنیم همون اسراف چادر منظورمه که یکیش هست
  • خادم الشهید
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    ما خوب ها مون رو خوب تر کنیم هنر کردیم...با حجاب هامون رو با حجاب نگه داریم خیلی کار بزرگیه
    یازهرا(س)
    خانم سارینا
    در همین عصر تکنولوژی
    تمدن غرب تمام فرزندانش دارن زنا زاده میشن!
    و تمدنشون داره فرو می پاشه!
    که نتیجه ی همین بی حیایی زناشون بوده!
    نتیجه ی همین مجبور بودن ها بوده.
    نتیجه ی مرد شدنشون بوده

    من چادری به حول و قوه ی الهی در عصر تمدن مدنظر شما ترجیح می دم جیا و نجابتم رو به یک نگاه نامحرم نفروشم.
    ترجیح می دم بنده ی خدا باشم تا به خاطر پول، بنده ی یک نگاه کثیف بشم.

    بعد هم نویسنده ی مطلب گفتن که مخاطبشون قشر چادری است نه امثال شما
    خانم رهرو من هم مطلب نویسنده رو خوندم هم کامنت های بقیه دوستان . شماهم بخونین متوجه میشین طرف سخن کی هست
    این شعار دادن ها به هیچ جا تا الان نرسیده که اگر رسیده بود الان اینجا برای خود با حجابها مطلب نمیزدند وقتی بین خودتون این جماعت هستن پس درست کردن منو امثال من خیلی سخته
    کی حاضره عفتش رو بفروشه برای یه لقمه نون؟ شما؟ نه
    من حاضرم .چرا؟ چون خدای شما با حجاب ها که گوش به حرفش میدین برای من خدایی نکرده روزی رو بهم نداده همون روزی که امثال با حجابا فرت وفرت خرج حجاب مثلا خوبشون میکنند.
    اینقدر شعار ندین.یکبار درست حسابی بگین اصلا چه دلیلی داره حجاب؟
    من حول وقوه الهی چادرم رو نمیدم نگاه نامحرم بگیرم واسه شماها حرف قشنگ و با آب وتابیه ولی نه واسه منو امثال من
    واسه من تشریحش کنین این حرفهای مثلا قشنگ رو
    سارینا جان به نظر خودت حجاب به چه دردی میخوره؟
    سلام موافقممممممممممممممم
    ولی رنگ روسری و... هم بستگی داره،رنگ زننده وجیغ نباشه
    نمیشه که همیشه مشکی پوشید
    یادمون باشه دردین اسلام پوشیدن مشکی هم کراهت داره
    تازه گرماروتحمل کردن بارنگ مشکی سخته،اونم سرتاپااااااااااااااااا
    آهای آقاپسریکه درموردمحجبه هانظرمیدید
    ایکاش یک روز توفصل تابستون چادرسرمیکردیدتابفهمید کارهرکسی نیست
    درهرصورت باید خدمتتون عرض کنم که عاشق چادرم هستموبادنیاعوضش نمیکنم
    پاسخ:
    ای کاش سلاح من چادر بود تا می فهمیدی کار کی هست؟!!!
    این شد منطقی جواب دادن به مخالف؟!!
    کجای اسلام این منطق رو می پسنده؟
    ببخشید یادم رفت که:
    نوع آرایش واین کلیپس ها،ما،چادری هاروهم بدنام کرده
    مواظب باشیدچادری شدن شرایط داره
    مسلماهمه ی چادریهامحجبه نیستن
    میتونید به این پستم مراجعه کنید
    http://chadorkhaki2.blogfa.com/post/955/%D9%87%D9%85%D9%87-%DB%8C-%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%85%D8%AD%D8%AC%D8%A8%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF
    سارینا خانوم
    بیاین برعکس نگاه کنیم.
    شما بنده رو مجاب کنید تا مثل شما بشم؟
    دلیلتون برای این نوع پوشش فعلیتون چی هست؟
    بسم رب الشهدا و الصدیقین .
    وسلام علیکم .
    وقت بخیر.
    مطلب بسیار عالی و جذابی بود .
    والا من تااخر مطلبتونو خوندم بقدری منطقی و درست بود که نمیدونم جلوی ی سخن منطقی و درست چه دفاعیه ای مطرح کنم. .
    نظر خودم اینه که اگه یک دخترخانوم قبول کرده که حجابی باشه و چادری باید خیلی چیزارو بزاره کنار مثل : این کلیپسا که چی بگم خدا بخیر کنه . - پوشیدن لباسهایی که باعث جذابیت خانوم دختر میشه من خودمم یک خانم هستم اگه خانمی نظر میخونه فک نکنه ضد خانوما حرف میزنم ولی خانمی که باوجود حجاب میری یک کلیپس میزنی یا ارایش به صورت ویا لباس جذب کننده که باوجود چادر دیده میشه بازم  میری بیرون اسمتو محجبه نزار خواهشا خانمی که از چادر سوء استفاده می کنی و انتظارات زیادی داری بخدا انصاف نیست که بیای اسمتو بزاری محجبه .
    همش که به این دنیانباید فکر کرد یکم حتی اگه به دنیای حقیقی هم فکر نمی کنید بیایید به مولامون فک کنم بخدا باور کنید مولا هرروز بخاطر کارای بدی که ماها انجام میدیم دارن اشک میریزن خب ماهم به این فکر کنیم داریم اشکای مولامون مهدی فاطمه رو درمیاریم خب بیاییم مهدوی و فاطمی باشییم و شرمنده مولامهدی  عج و فاطمه زهرا. س نباشیم.


    یازهرا.س

    اما...

    یکم درباره بدحجابی بگیم..

    ریشه بد حجابی حالا خیلی چیزارو میشه گفت مثل : ماهواره و ...
    اما اصلی ترینش بی غیرتیه .

    یامولامهدی . عج

    به به! چه خبرشده اینجا
    خانوما غوغا کردن ، غصه نخورین چارروز دیگه میبینین اینجا یه متن هم واسه حجاب ما نوشتن وآقایون ریختن اینجا خخخخ
    چرا اینقدر موضوع رو کشش میدین؟ هرکی میخواد گوش به حرف خدایی بده که خیلی قبولش داره خب بده ولی درست حسابی بده نه که ادا دربیاره چادر سرمیکنی عفتم داشته باش نه که فقط دلت به دومترپارچه مشکی خوش باشه
    هرکی هم نمیخواد گوش بده خب نده دیگه دعوا نداره
    مطمنا هیچکدوم دودسته نمیتوونن همو قانع کنند 
    سارینا خانوم شما هم راه خودت رو برو اگ قانع شدی با حجاب شو اگرم نه نیمخواد جو گیر بشی با حجاب بشی چون دوروز بعدش که ازجو بیای بیرون میشی مثل همین دخترای با حجابی که بی حجاب باشند سنگین ترن
    بدبختی اینه نصفه اینایی که حجاب دارن اصلا نیمدونن واسه چی حجاب دارن اصلا چی هست؟ همین میشه که قاعده کلیپسوف و... رخ میده
    حالا من هی بگم شما قبول نکنین
    باعرض سلام
    وبلاگ زیبایی دارین خداقوت

    اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید

    ممنون از حضورتون

    یاعلی
  • محرم سرباز کوچولو
  • ...
    از همون زمان های قدیم قدیم قدیم میگن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!
    خب حالا استاد گرامی لطف کردن بیان کردن !
    مطمئنا مخالفین و موافقینی داره این بحث!
    اما میگن عقل پیامبر وجود انسانهاست!
    خب بابا این عقل ناقص الخلقه خودشو کشت ، یکمی هم بهش توجه کنین این همه دل رو تحویل نگیرین، که هر چی بسرمون بیاد از این دلبخواهیاست!
    وقتیکه عقل میگه راه و چاه اینه چرا هی اصرار داریم با کله بریم تو چاه؟!
    بابا مگه چن بار به دنیا میاییم و  فرصت زندگی داریم؟ خب تو این مدت و فرصتی که داریم بچه خوبی باشیم تا پیش معم و دبیر عزیز باشیم!!!
    حجاب رو هم خدا میگه خانومی گردی صورت و دستا تا مچ مجازی بقیه رو لا!!!!!!!!!
    جلب توجه لا!
    قر و اطفار لا!
    شلوغ و پلوغ لا!
    .
    .

    تو حرم امن خودت راحت باش ، حالا چه اصراریه این کارا؟؟؟؟؟؟/
    تفکر کوچولو همه چی رو حل میکنه!
    یه تفکر فقط..!
    موفق باشین.
    سلام سارینا جون...یه جورایی بهت حق میدم عزیزم..میفهمم دردتو!
    آره درد داره ک در بدر دنبال کار میگردی ولی بخاطر حجاب ونجابتت ردت میکنن،درد داره ک خواستگاری ک از بین چندین خواستگار قبولش کردی برگرده و ازت بخواد خیلی محجبه نباشی و...
    ولی میدونی قشنگیش کجاست؟!اینکه بخاطر یکی،بخاطر یه جمله بیخیال حرفا و چشم طمع حوسبازا شی...(اینکه خدا همه چیو میبینه)...اینکه وقتی خدای ب اون بزرگی و مهربونی رو داشته باشیم،بیخیال همچین آدما و افکارشون میشیم...
    سارینای عزیز راستش من عااااشق چادرمم،میدونی چرا؟!!آخه یادگار مادرمون حضرت زهراست...و برامون کلی برکت میاره
    سارینا خانم گل....من و دوستم کاری بهمون پیشنهاد شد باحقوق و مزایای عالی،تو شرایطی بودیم ک بشدت ب اون کار و پولش نیاز داشتیم،وقتی تماس گرفتیم برا اون کار کلی استقبال کرد و ازمون خواست ک حتما حضوری ببینمون....وقتی دیدن ما همانا بخاطر حجابمون و ...رد کردن همانا....!!!!میدونید اون لحظه من و دوستم چقد بیشتر عااااااشق چادرمون شدیم،میدونی چرا؟!چون حجاب و چادرمون ما رو از خطر احتمالی نجات داد و دلایل دیگه...
    و خواستگاری ک قبولش داشتم و میخواستم بهش جواب مثبت بدم،از چادر و حجابم خرده گرفت و...
    ولی علاقه م ب چادر و حجابم کم ک نشد هیچ!تازه بیشترم شد...
  • حجاب من سنگرمن
  • سلام بسیارحرف بجاومنطقی بودمنم ازدوستام یه عده هستن محجبه اما بسیاربی توجه به نوع رنگ پوششون هروقتم کسی چیزی میگه بهشون برمیخوره ومیگن اسلام بارنگ مخالفتی نداره

    من خودم چندماه قبل یه تحقیقی روی رنگ داشتم خیلی برام جالب بودکه آقایون به رنگ  هابسیارسریع  واکنش نشون میدن وتحریک پذیرترن

    اسلام بسیاردقیق وروانشناسانه همه موضوعات ودرنظرگرفته اماافسوس که این حب نفس نمی ذاره

    خدایاماروازآفت های آخرالزمان محفوظ دار-آمین

    من همه ی این حرفا رو قبول دارم.خیلی خیلی هم قبول دارمش ...
    زمانه ی ما در حال پیشروی به سمت جاهلیته و با سرعتی فوق تصور در حال حرکته و نمیشه در برابرش مقاومت کرد اگه مقاومت کنی زود کمرتو میشکنه. این جامعه فقط ظهور میخواد و بس....
    من و دوستام مقاومت کردیم اما جامعه و کسایی که توشن جوری خوردمون کردن که تا عمر داشته باشیم یادمون نمیره و تنها کسایی که کمکمون کردن چند تا طلبه بودن و خانواده هامون ....
    جامعه از امر به معروف رد کرده خراب... دیگه قابل کنترل نیس....
    جامعه ی ما از ریشه خرابه از صدا و سیما خرابه از دولت خرابه...
    ما رو فقط ظهور میتونه از این مرداب درمون بیاره....
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    سلام    ایول دارید   حرفتون بیسته

    من که همیشه بیرون مشکی می پوشم توجمع زنونه روسریموعوض می کنم!
    سلاااام....این متنو همراه متنای بالام نوشتم ولی مثل اینکه سند نشد...
    و اگه میبینی بچه شیعه ها رو چادر اینقد متعصب و حساسن و معتقدن باید حرمتش حفظ شه شما ناراحت نشو عزیزم...آخه ما رو چادر مادر حساسیم،نمیخوایم حرمت این چادر ک نشونه حضرت زهراست از بین بره....
    خدا قوت آقا میثم...آفرین!
    ایشالا خدا حفظتون کنه و هر چی از خدا میخوای بهتون بده...امثال شما کم اند ....قدر خودتونو بدونید...البته امیدوارم در عمل هم همینطور باشید(ک مطمئنا هستید)...
    التماس دعا...یا علی

    سلام ببخشیداین نظروتویه وبی دیدم نظرشمارومیخام بدونم

    حدود هفت میلیارد انسان روی زمین زندگی میکنن و فقط ما هستیم که به حجاب در کشورمون اجباریه البته حدود 35 ساله . اگه اونا درست عمل میکنن چرا ما هم اختیار در این کار نمیذاریم و اگه ما درست میگیم پس نتیجه حجاب رو باید در کجا ببینیم حالا بعضی ها میگن این بی بند و باری از بی حجابیه بعضی از خانوماست ولی دوره قاجاریه تمامی زنان ایرانی حجاب مورد پسند دوستان رو داشتند یعنی حتی آرایش هم نمیکردند و کل بدنشون پوشیده بود ولی میدونید و اگه نمیدونید برین بخونین که در آن زمان بسیاری از مردان اهل لواط بوده اند و بعضی از دوستان میگن قرآن گفته قبول ولی آیا قران برای بی حجابی توبیخی قرار داده که بازم همه می دونیم نداده خوب نمیشه نصف به قرآن عمل کرد و نصف نظر شخصی پیاده کرد

    سلام. مطالب وبلاگت پر محتواست.خداقوت
    لینک شدید.

    سلام

    خب نتیجه میگیریم آقایون هم فقط باید لباس مشکی بپوشن چون برای خانوم ها جلب توجه میشه دیگه،درسته؟!؟

    نمیگم حرف شما رو قبول ندارم چرا،رنگ جیغ باعث جلب توجه میشه و پوشیدنش هم خلاف عفاف فاطمی هست ولی اینطوری که شما سبک سنگین میکنید پوشیدن روسری یا مانتوهای رنگ تیره هم باعث زیبایی و شیک بودن و مورد توجه قرار گرفتن میشه، نمیشه؟خب پس طبق صحبتهای شما نتیجه میگیریم بهترین پوشش گذاشتن چادر روی روسری ست و رو گرفتن زیاد... در صورتی که برای من به شخصه ثابت شده که حجاب اینطوری خیلی بیشتر باعث جلب توجه و تیکه انداختن آدمهایی که فقط در ظاهر اسم آدم رو با خودشون یدک میکشن هست، تازه پوشیه که بمااااااااااند...چون خودم یه مدت حجاب اینطوری داشتم و عکس العمل آدمهای اطرافم رو میدیدم که واقعا جای تاسف داره..

    به نظرم آدمهای از این نظر دو دسته اند آدم های معمولی و آدم های مریض...شما هر پوششی هم که داشته باشی اون دسته از آدمهای مریض دست از سرت برنمیدارن و براشون جذابی شاید تنها راه این باشه که از خونه بیرون نیای!!!! اگه اون عطیقه ها رو بزاریم کنار، حجاب ساده با روسری رنگ تیره میتونه بهترین حجاب باشه و کمترین جلب توجه رو داشته باشه...(حتی بهتر از پوشیه البته برای جوامعی مثل تهران...)

    ببخشید زیاد حرف زدم.

    اجرتون با حضرت زهرا

    التماس دعای فرج

    پاسخ:
    خب  یک درصد هم احتمال بدیم این نتیجه گیری اشتباه باشه، نه؟!!! احتماله دیگه؟!
    بنده بحث پوشیه رو نداشتم چون اون هم به نوعی حساسیت داره
    اونی که باید بفهمه فهمیده
    خانوم محجبه ، باید عفت کلام ، عفت برخورد، عفت نگاه داشته باشه
    وقتی این شد مخاطبش حساب کار دستش میاد،
    مگر اینکه ظاهر و عملش با هم منافات داشته باشه که اونوقته که گند میزنه به هر چی حزب اللهیه!!!
    -
  • عاشقان چادر خاکی فاطمه(س)
  • خدایا ....

    سال هاست به این نتیجه رسیده ام که

    " تو "

    آن مشترک مورد نظری هستی

    که همیشه در دسترسی..

    ** اِلٰهی وَ رَبّی مَنْ لی غَیْرُکَ **

    سلام با افتخارلینک شدید خوشحال میشم لینکم کنید.

    هنوز بحث حجابه؟
    دوستان منظور این پست یه چیزه اونم اینکه نه این وری نه اون بری
    نه بی حجاب با عفت
    نه با حجاب بی عفت
    حجاب با عفت
    والسلام
    دیگه بحث نداره که

    ببخشید متوجه نشدم،کدوم نتیجه گیری یه درصد اشتباه باشه؟من توی کامنتم زیاد نتیجه گرفتم!!!!

    جوابی که به کامنتم دادید رو کامل قبول دارم ولی این جوابتون ربطی به صحبتها و نتیجه گیری های بنده نداشت،داشت؟؟

    در مورد پوشیه هم احساس کردم توی جواب یکی از نظراتتون ازش دفاع کردید

    پاسخ:
    lسلام
    منظورم این نتیجه گیری بود:

    خب نتیجه میگیریم آقایون هم فقط باید لباس مشکی بپوشن چون برای خانوم ها جلب توجه میشه دیگه،درسته؟!؟

    ***

    اتفاقا جواب کاملا مربوط بود به نظر شما 

    حجاب و عفاف، کلام و بیان همه باید حجاب داشته باشه

    این اصل اسلامه هم برای مرد هم برای زن

    خیر ، بنده اتفاقا صد در صد که نه ، یه کم کمتر مثلا 99 درصد مخالف پوشیه هستم


  • سیاه حسینی
  • دوستان این بحث حجاب یه بحث طولانیست
    بعضی ها هستند که چادر سر میکنند، اما چادر سر کردنشون واقعا توهین به حجابه
    موهاشون که بیرون، روسری رو که یه جوری میبندن تمام گردنشون بیرون، لباس تنگ، روسری شب رنگ، آستین کوتاه، ناخن لاک زده، هزار جور عطر و ادکلن و...
    خلاصه یه جورایی سر نکنن بهتره
    این حیاست که یک چادری باید داشته باشه
    حیاست که اسلام بهش تاکید کرده، نه چادر
    اصلا توی قرآن خداوند نگفته چادر سر کنید فرمودند:
    ای پیامبر بگو به زنان و دختران خودت و زنان مومنان که پارچه های بلند بر سر بیاندازند
    پارچه بلند صرفا چادر نیست
    من با این پست کاملا مخالفم و به نظرم صحبت بعضی از عزیزان کمی غیر منطقیه.
    اجرکم عند الله

    چرا این نتیجه گیری باید اشتباه باشه؟ وقتی یه روسری رنگی که فقط ذره ای از چادر یه خانمی پیداست و باعث جلب توجه میشه(که میشه) اونوقت رنگ لباس آقایون میشه مجاز و اصلا جلب توجهی نداره؟!!مگه میشه؟

    آخه من حرفی از عفت کلام و رفتار نزدم چون هیچ حرفی توش نیست و باید به طور کامل تحت هر شرایطی رعایتش کنیم...

  • حجاب کیلویى چند!!!
  • اسمش شد مــُــــد !!!
    شلوار لی را برایمان فرستادند ...
    اول زیاد هم بــَــد نبود !!!
    بعد شد آفــَـــت غیرت و حیا !!!
    پسرانه اش از بــــالا کوتاه شد !
    و ...
    دخترانه اش از پــایین !
    چــــــادر شد مانتوهای بلــند ...
    مانتوها ذره ذره آب رفت !!!
    حالا دیگر باید آن را بلــــــوز نامید !!
    چــــادر ، چــادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــل شده !!
    یا آنقــــدر نازک که ...
    بودنش طعنه ایست به نبودنش ...!!!
    حالا که دیگر شـلـــوار جایش را به ســاپـــورت داده !!!
    روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفتــه !
    مــــانده ام فردا فرزندان این نســــل هنـوز هم
    " مـــــــــادر " را اسوه پاکی و " پـــــــدر " را مظهر مردانگی میدانند ؟!
    کـــــاش مردان حرمت مـــرد بودنشان را بدانند ...
    و زنـان شوکت زن بودنشان را ....
    کـــــاش مردان همیــشه مـرد باشند و زنـان همیــشه زن ...
    آنگاه نه روز " زن " داریم و نه روز " مـرد "
    بلکه هر روز ، روز " انــــســـانــیــــت " اسـت . .

    داداش سیاه حسینی
    اینهمه اینجا حرف زدیم چسبیدین به چادر؟ شما کلا منظور پست رو بدگرفتین.
    میگن چادر حجابه برتره تازه حجابه ملی هم هست اززمان قاجار وهخامنشی و...
    اون حرفیم که گفتی بعضی چادریا فلان هستن اینارو هم بالا نوشتن 
    یه کم دقت کن داداش که منطق رو نبری زیر سوال
    سلام...ممنون که به وبلاگم سر زدید....منم یه دختر چادریم که روسری سرم میکنم.نمیدونم منظورتون دقیق چی بود!!!!!!اگه روسری هایی بود که جلب توجه میکنه و رنگ های جیغ و روشن داره بله کار از بیخ و بن غلطه....کله و رو هم مثل کوهان شتر کردن هم از نشانه های آخر و الزمانه ولی اگه غیر از اینه......
    سلام
    بعضی وقتا "انسان" حرفا ی خوبی میزنه!!
    بعضیام ک کلاً انگار نمیفهمن!نویسنده متن،مطلبی رو
    نوشته ک برای ولضح شدنش حتی جواب کامنتارو هم
    داده! دیگه برا چی نفهمیدن ومخالفت کردن!؟
    هممون میدونیم ک حجاب،خصوصاً از نوع چادرش نیاز
    حتمی ب عفت رفتار داره..وگرنه ب درد خود شخصم نمیخوره!
    چه برسه ک برا دیگران مفید باشه...
    این مواردی ک گفته شد اشکالات ماهاست ک مدعیه دین داری
    هستیم.....
    حال چه بخوایم قبول کنیم،چه نخوایم....!

    اشتباه کامنت بالا=ولضح نه،واضح!


    همش دنبال بحث ودعواییم!
    بابا!یکی یه حرفو زد، توبرو دنبالش،تحقیق کن،اگ درست بود ک عقل سلیم
    قبول میکنه وعقل ناسلیم،نه!
    جار وجنجال نداره کــــــــِه!
    سلام مومن.جزاکم الله خیرا

    شهادت امام جواد سلام الله علیه و آله بر شما تسلیت باد

    خدا توفیق داد با سنگر شما آشنا شدیم...
    رفقای ما می دونند که ما هم مطلب را می خونیم و هم نظرات را !!ترک عادت موجب مرض است!!

    با اجازه ی داداش چند تا یادگاری بذارم:
    شاعر میگه:
    "چادر زینبیان را علم عاشوراست
    باز بردار علم را که نشان از زهراست..."


    عزیزی نوشته بود زیر چادر چه کارها که نمی کنند...
    فراموش نکنیم که هر چیزی را نمیشه به کل تعمیم داد..
    می گفت اومدند به  آیت الله بروجردی گفتند که فلان شاگرد شما، دزدی کرده...
    فرمود: بله از ما هم یه عبا و عمامه دزدیده!!

    عزیزی نوشته بود عصر تکنولوژی و اینهاست...
    جل الخالق...
    به قول دکتر شریعتی، "انسان در کودکی، علم و دینش در یک سطحند...حالا اگه علم یاد گرفت اما از نظر دینی رشد نکرد و دینش در حد همون خاله خان باجی باقی موند، میگه علم با دین منافات داره.."

    در حالی که فاطمه ی زهرا سلام الله علیها و آلها فرمود: عالمان، خاشع ترین بندگان هستند در پیشگاه الهی...

    عزیزی نوشته بود پس باید مردان هم حجاب داشته باشند...صد در صد...
    و اصولا پوشش هم برای مردان است و هم برای زنان...هم در رفتار و هم در گفتار...

    عزیزی نوشته بود چرا در جامعه، حجاب اختیاری نیست؟..
    باید عرض کنم در اون صورت جامعه میشه جامعه ی اومانیستی که غلط بودن اون قبلا به اثبات رسیده...

    و اما مطلب آخر، پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود:
    علت اینکه زنان یهود، به فساد کشیده شدند این بود که از سوی مردان محرم خودشون، مورد بی مهری واقع شدند


    عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
    یا علی
    این رو برای سمیرا خانم می نویسم
    شاید بخونن
    عزیز دل
    شما برای کار کردن اگر قوانین شرکتی رو که اونجا هستین رعایت نکنید بهتون پول میدن؟
    اگر دیر برید و کارهارو نصفه نیمه انجام بدید مورد توبیخ قرار نمی گیرید؟
    حتی اگر به قول خودتون آرایش نکنید اصلا توی اونجا استخدم می شدید؟
    با این توصیفات رئیست بیرونتون نمی کنه؟
    .
    .
    .
    .
    حالا چه طور انتظار دارید از خدایی که براش بندگی نکردیم انتظار داشته باشیم برای ما خدایی کنه؟
    ما باید بنده بشیم تا خدا برامون خدایی کنه
    باید قوانین و حدود بندگی رو رعایت کنیم تا خدا هم برامون خدایی کنه
    همون طور که اگر شما قوانین شرکتتون رو رعایت نکنید رئیستون اخراجتون میکنه
    خدا هم اگر حدود بندگیش رو رعایت نکنیم برام.ن خدایی نمیکنه و مارو از عرصه ی بندگی اخراج میکنه و مارو به خودمون وا میگذاره
    یه دوره ی کوتاه بندگی کنید و قلبتون رو تسلیم خدا کنید تا خدایی خدارو در زندگیتون ببینید

    مسئله ی شما نه حجابه نه حکمتش و نه فلسفش
    مسئله ی شما اینه که رابطه بندگی و خدایی رو کمتر بهش توجه کردید.
    ما وقتی هم بنده می شیم که تسلیم بشیم
    اسلام هم یعنی همین
    یعنی تسلیم حدود  و قوانینی که خدا برای بندگی گذاشته بشیم تا خدا برامون خدایی کنه
    تجربه اش مجانیه
    بسم الله

    شیر برای اثبات قدرتش،

    نیاز به جنگیدن با هر شغال و کفتاری رو ندارد

    همان نگاهش کافیست..

    دختره با کلی آرایش برگشته میگه:
    واقعأ شما پسرا این دختر چادریا رو از ما بیشتر دوس دارین؟
    پسره خیلی رک گفت: آره!!!
    دختره جواب داد: 
    پس اگه دوسشون دارین چرا نگاهشون نمیکنین و سرتون رو میندازین پایین از پیششون رد میشید؟؟؟
    پسره گفت:
    آره تو راس میگی ما نباید سرمون رو پایین بندازیم
    اصلا سر پایین انداختن کمه؛
    باید تعظیم کرد در مقابل حجاب حضرتــــــــ زهــــــــــــرا ...
    مطلب جالبی بود ممنون که سر زدی
    سلام و عرض ادب!
    پست خیلی خوبی بود!
    وبتون عالیه!دستتون درد نکنه!
    ولی این کلیپس(کوهان شتر)منظورتون چجوریه؟بالاتر از سطح سر؟!
    انشاالله که بعد از دهه برگشتین یه سری هم به ما بزنین!!منتظرتم...

    من هم چادریم روسری های جیغ سرم نمی کنم ولی با شلخته گشتن مخالفم حتی بهم ثابت شده روسری مشکی خیلی بیشتر بهم میاد و گاها جلب توجه می کنه.منم ی روزی مثل خیلی از دخترا موهام بیرون بود و شیک می گشتم ولی به این نتیجه رسیدم که چادر حفظم می کنه و واقعا از چادرم لذت میبرم تا ب حال هم تیکه و کنایه های دور و اطرفیانم برام ذره ای اهمیت نداشت و شکی به دلم راه نداد ولی از دید من آدگ با هر ظاهری می تونه شیک و سنگین باشه شما لحنتون زیادی تند بوده فکر نمی کنید خدایی نکرده دو نفر و از هر چی حجابه پشیمون کنید؟ فکر نمی کنید همین دو نفر دو نفر جمع بشن و شهر بیشتر پر شه از هفت قلم ارایشو سالن مد؟؟؟ اینجا ثوابتون بیشتره یا گناهتون؟؟یه چادری دل نداره یا آدم نیس ک چیزی ک می پسنده البته در حد مجاز رو انتخاب کنه؟ ب نظر بنده ما بنده های خدا ادعای خدایی نکنیم و برچسب جلف و سنگین به کسی نزنیم بهترین عبلدت رو کردیم...التماس دعا
    پاسخ:
    خواهرم 
    سلام
    بنده لال بشم اگر بخواهم با لحن تند حرف بزنم 
    اصلا چیزی نگفتم جز حرف الله و کتاب قانون
    بنده دو دو تا چهار تا کردم و جواب قیامتم رو دارم 
    شما هم اگر دارید که خدا رو شکر 

    و صد البته ممنون از تذکرتون باز هم در نگاشته هایم مراقب تیزی گفتارم می شوم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">