جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

میفهمی خصوصی یعنی چی؟!!

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ

خواهش میکنم یه لحظه توجه کنید:

چه می شود که از این همه عاشق، فقط یک سری خصوصی اجازه دارند که آقا را از نزدیک ببینند؟!!

لب تا لب غلیان میکند اشک از چشمانم

و دیوانه میشوم وقتی که به یک چیز فکر میکنم:

خواهش میکنم یک لحظه فقط؟
یعنی وقتی امام هم بیاید، آنجا هم از پذیرفتن ما معذورند؟

حتما این جور است! مگر اینکه ...

خدایا، من که خود را می شناسم، ولی تو را هم میشناسم، می شود یک کاری کنی خصوصی بشوم!!!

دارم دق میکنم از این فکر!

نکند .....

فقط دعا کنید ، دعا!!

خصوصی...

آن محضر فقط خصوصی ها را میطلبد!

خصوصی ام کن!!!!

  • ۹۳/۰۶/۲۲
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۴)

منم به عنوان یه جوون اول راهی خعلی دوس دارم خصوصی برم پیش آقا ولی نه هرخصوصی ای
نه خصوصی مث کسایی که فقط واسه خودشیرینی باشه " رجوع شود به چندپست قبل"
خصوصیم میخوام عاشقانه باشه به دور از هر ادا اطوار
  • محرم سرباز کوچولو
  • ...
    سلام 
    میگن با خدا باش پادشاهى کن با بنده باش گدایى کن !
    امروز روز شیخ رجبعلى هاست...
    گمنام بودن,اما محرم بودن ,اونم از نوع خصوصى خصوصى,..
    امروز یاد گرفتم که باید خوب باشم تا خودشان خصوصى دعوتم کنند!!
    امروز شیخ ب محرم درس ها داد...
    مى کوشم تا مثه نامم محرم باشم...
    شما هم اگه خصوصى شدین , محرم شدین ,بزرگ شدین, هواى ما کوچولو ها رو هم داشته باشین 
    همون پارتى خودمون...
    .
    .
    .
    خوب سوژه براى حالگیرى پیدا مى کنین!!!
    احتمالا چوب خدا دست شماست!!!
    خدایا پس گردنى هایت را شکر...
    برامون دعا کنین...
    موفق باشین.
    واخواست باشد گر شاه پیامی به غلامی نفرستاد
    سلام
    خدایا خصوصی ام کن
         الهی آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">