جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

آدرس بهشت

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

سفری دارم من

سفری سوی جنون

سفری گر که به گویم ای دوست

میشوی تو مجنون

می روم من آنجا

به همانجایی که

عرشیان خاک شوند

به همانجایی که

فرشیان خاک کف پای امامش باشند

به همانجایی که

گر بگویم به تو من

قبل از آنی که رسم من آنجا

تو رسی بر آنجا

مگر آن شاعر دلخسته نگفت

بعد منزل نبود در سفر روحانی

آری آری ای دوست

می روم تا به خدا

می روم تا به بهشت

میروم پیش رضا...

تا بگیرم به کفم تذکره کرببلا

تا بشینم به کنار دیوار

در کنار حرمش

روبروی گنبد زرد طلا

با صدایی که به رنگ اشک است

زیر لب زمزمه ام آید و من

به تمارض گویم

به جوادت سوگند

دست من را تو بگیر

قلب من را تو بگیر

جان من را وسط روضه بگیر....

  • ۹۳/۰۶/۰۹
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۳)

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...
خیلی دلتنگتم آقا...خیلی...
دل تنهامو آوردم با یه دنیا دلخوشی...کمتر از آهو ک نیستم،میشه ضامنم بشی
می گویند در این شهر قریب
قلب ها می خرد این مرد غریب
سلام بر مولای مهربانی ها
التماس دعا..............
سلام
یا رضا(ع)،
یادش بخیر....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">