جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

باید بشکنم گناهم را!!!!

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹ ب.ظ

صد و بیست و چهار هزار نماینده تام الاختیارش را فرستاد برای اصلاح سه موضوع حیاتى:

عقیده، عمل و اخلاق

آری، این را آن استاد بزرگوار فرمودند، و الا مرا به این بزرگ گویی ها چه؟!

حال رویم با همه آنهایی است که مرا می شناسند و یا بدین وسیله وقتشان را سلب کردم:

عقیده ام این است که خدا مهربان است، خدا رحیم است، خدا غفارالذنوب است،

اخلاق هم حکم میکند که حداقل ادب را رعایت کنم در برابر بی ادبی هایی که کردم و از شما بخواهم

حلالم کنید؛

میفرمود: اگر دوستانت میدانستند چه کاره ای، جنازه ات را هم از روی زمین بر نمیداشتند!

حال دیدید عقیده ام درست است، او نگذاشته بفهمید چه کاره ام، و الا شما وقت طلایتان را برای این رو سیاه نمی سوزاندید!

حال که او ستارالعیوب است این حلالیت را از هر کسی که حقش را به ثانیه ای هم غصب کردم میخواهم که حلالم کند،

دنبال عملم تا توفیقم دهد روسفید کنم قلب سیاهم را وقتی به رمضانش میرسم!

من هم باید مثل بعضی که گفتند:سیم کارتم را شکستم تا .....:

باید بشکنم گناهم را!!!!

شاید همین روزها هم نوبتم شود و بدهکارتان باشم!

مرگ که برای دیگران نیست فقط!!!

استغفرالله و اسئله التوبه

نظرات  (۴)

سلام
دعایم کنید که 
من هم رو سیاهم...
   
     ...................................الهی العفو...................................
  • عاشق ولایت ذاکرجوادالائمه
  • امشب برای فاطمه گوهر رسیده است           

    شادی به قلب و جان پیمبر رسیده است

    حیدر نظاره کن که دلبر رسیده است                         

    مژده بده حسن برادر رسیده است

     

    کوری چشم دشمن زهرا و مرتضی

    حالا دوباره فاطمه مادر شده خدا

     

    او آمده تا که خدایی کند مرا                    

     مشغول کسب و کار گدایی کن مرا

    بال و پرم دهد هوایی کند مرا                      

    امشب زلطف کرببلایی کند مرا

     

    او امده تا که مرا مبتلا کند

    عاشق ترین گدا کند و پر بها کند

     

    ای مدعی جذبه ی روحانی اش ببین                  

    بالاترین رتبه ی عرفانی اش ببین

    از کودکی قاری قرانی اش ببین                 

    عشاق این قبیله ی سلمانی اش ببین

     

    مجنون اگر که خواستی ز ایرانی اش بخوان

    اسلام ما همه زمسلمانی اش بدان

     

    این بزم عیش بایم چه عالی است                  

     اینقدر عالی است که گویا خیالی است

    فطرس به گریه گفت که بالم چه بالی است !     

    جایش چقدر خواهر ارباب خالی است

     

    این بزم عیش بی می و ساغر نمی شود

    کامل بدون تک یل حیدر نمی شود

     

     

    اعیاد شعبانیه مبارک

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    عرض سلام و تبریک اعیاد شعبانیه
    دقت کردین ائمه معصوم ما به این پاکى و ماهى ,تو ادعیه هاشون وقتى وارد مى شیم مى بینیم چقدر از خدا طلب بخشش و عفو مغفرت و رحمت و حتى نجات از اتش جهنم کردن؟!
    حالا من محرم که باید سرمو بذارم بمیرم با این اوضاعم!!!
    خدایا آتش جهنم به کنار دونه دونه بنده هاتو چطور راضى کنم؟؟؟!!!!
    الهى و ربى من لى غیرک....
    حلالی داداش
    من تو رو قربون برم
    یه دونه باشی
    تو این حالات خوبت برا منه رو سیاهم دعا کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">