جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

آبروریزی در جنگ!!!!

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۴۱ ب.ظ

"در جنگ فرهنگی، خون را تهدید نمیکنند، آبرو را میریزند تا دیگر کسی حرفت را به چیزی نخرد..."

خیلی داغون بودم از بعضی حرف ها ... از بعضی آدم ها ... خب وقتی آدم نفهم باشه و پیش نیازه جنگیدن رو ندونه همین میشه دیگه، تیر و ترکش رو نشناسنه همین میشه دیگه ، تو جنگ هشت ساله یه دوره آموزشی میرفتن اما تو این جنگ چی؟

چقدر با حرف استاد آرام شدم، همان جمله اول این پست را میگویم، این یعنی پیش نیاز جنگ نرم، این یعنی آموزش!

رفیق هر کسی آموزش نبیند، می بّرد!

  • ۹۳/۰۲/۲۴
  • میثم بن احمدعلی

جنگ فرهنگی

پیش نیاز

نظرات  (۳)

  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • جلوی در اردوگاه نگهمان داشت و گفت: «ببخشید برادرا! کارت شناسایی تون لطفا، برادر عاصمی گفتن بدون کارت کسی رو راه ندین.» کارت همراهمان نبود، علیرضا عذرخواهی کرد و برگشتیم. گفتم: «چرا نگفتی عاصمی خودتی؟» گفت: «دستورشو من دادم خودم باید بهش عمل کنم نه این که چون فرمانده ام فقط برای بقیه قانون بذارم.»
    "خاطره ای از شهید «علیرضا عاصمی»"


  • محب اهل بیت(ع)
  • سلام دوست عزیز
    سلام 
    خداوندا در این راه
    تقوا و صبر عنایت کن....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">