جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

پول خرد نباش!!!

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ق.ظ

به چند تا از دوستا گفتم دیدم فایده نداره!

مجبور شدم بگم ولی باز فایده نداشت!!

استاد گفته بودا برا هر کی نسوز، ولی گوش نکردم،بازم فایده نداشت!!!

خدایا کمک کن گوش کنم و انشاالله زین پس گوش میکنم!

حالا چی بود؟

حواست باشه مثل پول خرد نباشی که جیرینگ جیرینگ همش صدا بدی،

همیشه مثل اسکناس باش اونم تراول!!!!

هر چی اسکناس ارزش ریالیش بیشتر باشه حجمش کمتره!

اینم برای بعضی از رفقا که میگفتن سنگین مینویسی، یعنی اینکه لازم نیست هی خودتو نشون بدی، سر صدا کنی ، به رخ بکشی، هر چی آدم ارزشش کمتر باشه مثل پول خرد سرصداش بیشتره اما هر چی سنگین تره باشه، با وقار تر باشه نزدیک تر به اون تراوله میشه....

دیگه بیشتر حال ندارم ....

  • ۹۳/۰۱/۳۱
  • میثم بن احمدعلی

عیار

اسکناس

سنگین

باوقار

پول خرد

نظرات  (۳)

بسیار قبول دارم.............
سلام
انشاالله همیشه اسکناس باشیم اونم تراول...
  • سرباز منتـــظر
  • ازاینم استفاده کردیم
    کاش زودترجارمیزدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">