جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

چند جور راهی کردن داریم که با صلوات همراهه!

دو تاش رو هممون چه بخواهیم و چه نخواهیم تجربه خواهیم کرد!

یکیش شب عروسی

امروز وقتی کنار تربت همکارمون بودیم، صدایی از بلندگو پخش شد که ناخودآگاه به شب عروسی رفتم!

همونجایی که همه جلوی درب خونه بختت ایستادند و یه وقت یکی از بزرگترها بعد از این که قربونی انجام می شه و ...

میگه راهی شون گنید برن خونشون با صلواتی بر محمد و آل محمد که همه صلوات می فرستن و راهی میشی!

وقتی وارد می شی کانه تو مسیر جدید زندگی قدم گذاشتی و مسئولیت هایی رو باید انجام بدی و .....

.......

اما اون صدایی که من رو برد به شب عروسی چی بود: با صلواتی هادی رو بدرقه کنید تا وارد خانه تنهاییش میشه!

دلم لرزید

اینجا هم شروعی جدید هست،ولی همه مسیرهایی که داره از دروس قبلش که فرا گرفتی مشخص می شه برات!

اینجا تنها هستی، هر کی که بودی باش! هیچ کس رو هم همراهت نمیفرستن که نترسی!

اصلا این جا باید بترسی!

اینجا بیت الوحشه هست!

اینجا بیت الغربه هست!

اینجا تنهایی و مسیر را باید.....

شاید هم تنها نباشم و شاید امامم ....

نمیدانم .....

ولی خب مسیرها خیلی سخت هستند و من بی چاره!

خدایا..... ببخش....

این هادی که امروز رفتم کنار خاکش هم هیکل تنومندی داشت و هم جوان سالمی بود!

یکهو، آره یکهو کمرش میگیره از پشت می افته زمین، جمجمه ترک بر می داره و مرگ مغزی و وداع.... به همین راحتی ....

یعنی کی اجل من قراره برسه؟

یعنی تا کی بهم وقت داده؟

یعنی تا کی باید گند بزنم؟

یعنی با کی میتونم گندکاری هام رو درست کنم؟

خدایا، تو وضعم را میدانی،مخلوق توام، از روح خودت بر من دمیدی و من بی شمار خواه بودم در این دنیا....

عاقبت به خیرم کن!

  • ۹۴/۰۱/۲۴
  • میثم بن احمدعلی

آخرت

نظرات  (۳)

بسم الله...
سلام علیکم...
خدا رحمتشون کنه...
چه غافلگیریِ عجیبیه این مرگ...
انالله و اناالیه راجعون...
خدا رحمتشون کنه...
مرگ و میر خیلی یکهویی شده!
اینو از بعد مرگ داداش عزیزم ک همه زندگیم بود فهمیدم!
باید خیلی خیلی مراقب اعمالمون باشیم،شاید همین الان...!

  • محرم سرباز کوچولو
  • (~_~メ)
    دیر و زود داره سوخت و سوز نداره 
    دارم فکر مى کنم دنیا دو روزه که مى گن ینى چى؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">