جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

راحت طلبی آفتی بر جبهه جنگ نرم

جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ

آدم دردش میگیره از راحت طلبی و ادا و اصول آوردن برخی ......!

لقمه حاضر و آماده رو دیگه اگر کسی رد کنه و از طرفی گرسنه هم باشه دیگه نوبره والا!

به مدد حضرت زهرا سلام الله علیها امسال اردوی جهادیمان را در سبزوار خیمه زدیم

خدا رو شکر خوب بود همه چیز

نکته ای که وجود داشت این بود که از طرفی شهر به نام سربداران شهیدش معروف است و از طرفی به دین داری مردم؛ ولی وقتی در هنجارهای مردمانش خرد می شوی می بینی که ظاهرا اثرات جوی هوا بر این مردمان و هنجارهایشان بس زیاد تاثیر گذاشته است.

مثلا آخرین نمایشگاه فرهنگی یکی پارسال بوده که ظاهرا با اهداف و قصد وغرض سیاسی اقتصادی همراه بوده و دیگری حدود 15 سال پیش!

واقعا آدم تعجب میکنه که یعنی چی؟

چرا باید تو فضای فرهنگی و نمایشگاه های فرهنگی اینقدر ضعف نشون بدن بچه مذهبی های شهر!

تازه پارسال هم کار برای بچه های شهر نبوده!

یعنی از طرف یک سری دیگه اومده تو شهر برگزار شده و تموم شده !

آدم می فهمه که اینقدر که آقا حرص میخوره یعنی چی!

حالا بماند که ما حدود 18 روز اونجا خیمه زدیم و حدود 50نفر از بچه های قم زحمت کشیدندبرای نمایشگاه؛ ولی با کم کاری که از طرف متولیان امر در خصوص تبلیغات شده بود تازه روزهای آخر مردم خودشون سینه به سینه فهمیده بودند که نمایشگاهی هست و داشتند میومدندکه ما باید جمع میکردیم میومدیم قم ، حالا هر چی به این آقایون میگیم که آقا این جا تازه داره رنگ و بو میگیره و فلان و فلان ، انگار نه انگار!

احساس کردم که حوصله دردسر ندارند!

آری ، راحت طلبی آفتی است در این جنگ!

چون اگر کسی وارد این گود شود باید زیاد ترکش بخورد....

انشاالله که ما اشتباه فکر میکنیم واصلا این موضوع های کذایی نبوده!

و الا راحت میتونستند با 10نفر کل نمایشگاه رو بچرخونن که نکردند!

خیلی ناراحت تر شدم برای آقا، خیلی!

خیلی ها رو بیشتر شناختم ، چقدر آدم ها که حرف های مفت میزدند و یک قدم هم بر نمیداشتند!

چقدر ها میومدند و عاقل اندر سفیه نگاه میکردندو می رفتند !

و خیلی ها که تغییر میکردند و آن ها همان عوام بودند که همیشه رکن انقلاب مایند!

هنوز بغضم برای بغض آن خانومی که گفت: تصمیم دارم از اینجا که رفتم چادری بشوم را دارم 

هنوز در کف آن دلنوشته ای هستم که نوشته بود: تا حالا فیلم سکس میدیدم و از این به بعد به مدد شهدا کنارش میگذارم و ...

این ها همه از اخلاص بچه های قد و نیم قدی بود که از همه خوشی هاشان گذشتند و ....

هنوز هم بچه های جنگ زنده اند!

هنوز هم همسران رزمنده ها استوارند و پای هم سران خود هستند و تحمل هر گونه سختی را دارند!

چون آنها هم شیرزنانی فهمیده اند مثل همسران رزمنده های هشت سال !

خواهرام وبرادرم !

اینقدر این جبهه نیرو میخواهد که نگو ، همه جوره، فکری، هنری، عمله و ....

فقط یادمان باشد که کار فرهنگی باید برای مردم محسوس باشد، تا رنگ مردم را نگیریم موثر نمی شویم!

آقا را تنها نگذاریم...

این هم گذری بر گروه....

http://20700.blog.ir

  • ۹۴/۰۱/۱۴
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۶)

  • محرم سرباز کوچولو
  • ...
  • جـــــَــــــک!
  • بلکه تو منبر مجازی کمی از شما بشنویم!
    ولی به نظر من خیلی خیلی عمیق تر باید باشه....چون بعضی وقتا تحتِ جوّی انسان توبه میکنه!اما بعد 1روز 1هفته 1 ماه یادش میره اصن کجا رفته حالا قولش به کنار!
    وقتی گناه کنی(هرچی!چه تو پنهانی چ عیان چه صغیر چه کبیر!) اگه بهش عادت کنی اونجاس که باید با یک دلیل سفت و محکم ،که دیگه دل نلرزه؛ بزاری کنار.....
    البته و البته وقتی حالِ یه شهر خوبه ، وقتی بوی گناه نمیده ک از این کارا باشه تا شهر به گناه و ... عادت نکنه...
    پوزش بابت پرحرفی!
    پاسخ:
    از حضور و نظر شما بسیار ممنونم 

    نگاه کنید گاهی اوقات همین تلنگرها مسیر زندگی خیلی ها را عوض کرده، این را قبول دارم که توبه بایدنصوح باشد، اما خدا وکیلی چقدر از خودمان تا به حال توبه کردیم و باز زیرش زدیم، اصلا انگار خدا جنس ما را می شناسد که ستارالعیوبی اش راهمه جا به رخ مان کشیده مخصوصا در قرآنش و ادعیه های رسولانش،
    اما برخی از این تلنگرها انسان را بر میگرداند به آن حالت های خوش و خوب و خدایی اش، مثل آن دستگاه شوکی که در اتاق عمل به جسم مرده وصل میکنند تا حیاتی دوباره ببخشد به جسمش!
  • سرباز کوچولو
  • ای کاش این خیمه ها در شهر ما هم برپا میشد!
    چون بارها دیده و شنیده ام ک ب مراتب تأثیری ک این نمایشگاهها در تغییر مسیر زندگی افراد میگذارد،بسیار بیشتر و عمیق تر از هر روش دیگرست...
    برای برپاییش خیلی تلاش کردم،اما نشد،نشد!

  • محرم سرباز کوچولو
  • سلام
    ولی با این جوگیری معتقدم!
    جو یه ساعته یه روزه و ...
    ولی اگه این جو ادامه داشته باشه شاهکار می کنه اگه نه همون شوک الکتریکی هم مرده رو زنده کنه که چی بشه؟!
    بشه همونی که بوده هیچ!
    باید از این اتفاقات تلنگر برانگیز بیشتر باشه ...
    قبل از اینکه عزرائیل تلنگر نهایی رو بزنه !
    ولی باز همون کاچی به از هیچی!


    اجرکم عندالله.
    دلم گرفته،دلم خیلی خیلی گرفته...خدایا دلم از آدمات بشدت گرفته!قربونت برم امام زمان،آقا بیا بیا آقاجونم بیا ک دیگه کم آوردیم بیا...
    ازتون عذرخواهی میکنم بابت نوشتن درددلم اینجا...آخه دلم پر از درده نمیدونم کجا خالیشون کنم...الان سجاده مو پهن کردم و با خدا درددل کردم گفتم اینجام بنویسم سبک شم
    چون اینجا کسانی جمعن ک خدا دوستشون داره و...
    ای کااااااش میتونستم سرگذشتمو اینجا بنویسم ولی فقط ب خود خدا میگم...ازتون میخوام برام خیلی دعا کنید...ممنونم و ازینکه مزاحمتون شدم عذر میخوام...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">