جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

هل من ....

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ب.ظ

با زور خودم رو کنج بهشت جا کردم و شروع کردم عالیه المضامین رو!

یاد همه شما مراحمین هم کردم!
یاد شما همسنگران!

و رصد میکردم ملائک رو !

البته تفضل حضرت بود که ما را برد! در اتاق جنگی 3 روز فرماندهان ارشد آمدند و سرخط ها دادند!

فقط بچه ها! اگر زشت نبود همون طوری که تو ذهنم زدم همونجا، عملا هم هروله کنان شور میگرفتم و واویلا واویلا سر می دادم !

واااااای! چه خبره !

فعلا ماموریت خوردم و نیاز به نیرو دارم!

نیرو میخواهم!

نیروی خوبه معتقد ولایت پذیر برای چند تا خط میخواهیم!

هر کی مردش هست! هر کی از تیر و ترکش نمیترسه، از سنگر نمی ترسه یاعلی!

به هر نحوی میتونید ارتباط بر قرار کنید تا شروع کنیم !(ترجیحا ثبت ایمیل تا از این طریق طرح چکشکاری شود)

نباید بگذاریم بی آبی محسوس بشه...

نباید علمدار رو به خطر بیندازیم....

***

 سوز بی آبی اثر کرده است بر اهل حرم....

  • ۹۳/۰۹/۰۱
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۵)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • یا ایُّها الانسان انَّک کادحٌ الی ربک کدحاً فملاقیه...

    + ما هم مورد سوال واقع میشیم
    چی شد؟ من هستم 
    فقط نفهمیدم باید چه کرد؟
    ما هستیم برادر....
    چه قدر مبهم بود!
    ندای هل من ناصر برای؟؟
    سلام برادرم
    خیره ان شاءالله... حکمتش این بود با برادر خوبی مثل شما آشنا بشم. خدا توفیق قضاوت بر اساس عدالت رو به این خوبی مثل شما به منم عنایت کنه. التماس دعا مشتی. 
    یازهرا س

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">