جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

نشسته بودیم که گفت ساعت چنده ؟

با خودم گفتم که احسنت چقدر منظم شده !

وقتی جواب ساعت رو شنید گفت: خب، می رسیم به برنامه چی چی وانه!!!!!!

ای خداااااااااااااااااا

ای کاش بچه ها اینقدر که برنامه ریزی میکنند تا سر ساعت خونه باشند تا لهویات و فکاهی های تلویژن رو ببینند

برنامه ریزی برای برنامه های معنوی هم داشتند

مثلا برنامه ریزی برای اینکه هفته ای یه بار روضه شون ترک نشه ، منبرشون ترک نشه!

یعنی لحظه شماری برای اون وقت...

برای لحظه هیئت !!!

باور کنید هفته ای یک بار اگر نگم کمه ، واجبه برای همه مان!

اصلا میدونید چیه؟

کلام امام صادق علیه السلام کیلویی چنده! اصلا به ما چه ایشون این مجالس رو دوست داره ، اصلا به ما چه که فرموده امرشون رو زنده کنیم با این مجالس!!!

آقا بی خیال! مگه امام صادق علیه السلام به ما فرموده که همت داشتیم در برپایی این مجالس؟ نه بابا با ما نبوده که!

مگر ما مامقانی ها هستیم که فرمود: تا وقتی که لقمه نانی از گلوتون پایین میره ، روضه خونی رو ترک نکنید ، بابا بی خیال!!!!!

داداش!!!!

اوستا قاضی رو میشناسی؟ آره! همون اوستای آقای بهجت خودمون رو میگم!

ایشون آخر مجلسای روضه کفشای مهمونها رو جفت میکرد، با آستینش گردگیری میکرد و میگفت:

من کفش حاضران در مجلس روضه اباعبدالله رو تمیز میکنم تا ملائک حاضر در این مجلس گواهی دهند به آنچه در باطن من میگذردکه جز خدای متعال، کسی از آن اطلاع ندارد!!!!

بی خیال ....

ای کاش می فهمیدیم زندگی که رنگ روضه داشته باشه، غم نداره!!!!!

  • ۹۳/۰۶/۰۹
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۷)

  • مسافر کربلا
  • همین که راهم دادی ممنونم

      همین که راهم دادی توی روضت، آقا ممنونم

    همه زندگیمو نذر تو کردم، حالا مدیونم

    تا نفس باشه تو سینم، برات میخونم

      یه لحظه هم آرو م نمیگیره این، دل مجنونم

    می خورم به اسم تو قسم

    تویی همه ی کار و کسم

      اسم تو آرامش جان

    و آمد و رفت هر نفسم

    شور شب های ما ثارالله ثارالله

      دین و دنیای ما ثارالله

    ثارالله ثارالله ثارالله،

  • مَحرم سرباز کوچولو
  • .............
    روضه!!!
    یه جه یکی میره یه جا هس یکی نمی ره!
    یه جا نیس هیشکی نمیره!
    حالا چیکار کنیم؟!
    .....................
    روضه شده مثه اجرای کنسرت!
    بستگی به خواننده اش داره هر چی مشهور تر استقبال بیشتر !!!!!!!!!!!!!
    نمی دونم شایدم من دارم اشتباه می کنم!
  • فاطمه فاطمی
  • با واجب بودن هفته ای یک بار جلسه رفتن به شدت موافقم.

    یک ماه که نروی سیاه شدن قلبت را به چشم میبینی!

    مثل این روزهای من... :(

  • امیررضا توسلی
  • هر چیز در جای خودش نیکوست
    هم مجلس و بحث و وعظ
    هم تماشای برنامه های جالب و خانواده دور هم جمع کن تلویزیون
    پاسخ:
    عیدتون مبارک
    خیلی ممنون از لطف شما به این بنده ناچیز
    بله بنده موافق این صحبت شما هستم
    ولی مهمترین نکته همون جمله اول شماست: ... در جای خود نیکوست...
    باسلام و تبریک بمناسبت میلاد آقا امام رضا ع...
    من با آقای توسلی کاملااااا موافقم
    التماس دعا در این روز عزیز
  • امیررضا توسلی
  • سلام عید شما هم مبارک
    اوهوم اوهوم
    سلام
    روضه، چه عالمی داره....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">