جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

وات ساپ و لاین و زهرمار!!!

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ق.ظ

به جان خودم از دست بعضی های اصلا یه وضعیه.....

خدایا به بعضی ها که گوشی با کلاس میدی، تی وی باحال میدی

ظرفیت هم بده

فقط  وات و  لاین و ال ای دی و از این کوفت و زهر مارها نده بهشون

***

این روزها دقیقا سخن استاد بزرگوارم را در این خصوص به صورت ملموس حس میکنم؛

حتی به خیلی از نزدیکان هم گفتم، ولی چه کنم....

اصلا وقتی صحبت میکنه فکر میکنی که این دیگه احتمالا علامه ای، دانشمندی، بالاخره حتما چیزی میشه

تا میاد تو میدون عمل می بینی که به سر سوزن توانایی پردازش و عملی کردن اون اطلاعاتش رو نداره

خواهرم، برادرم

تو این دهکده جهانی(به عشق آسید مرتضی گفتم این رو) حواسمون جمع باشه

ما در معرض جنون اطلاعات قرار داریم

اما یادمون باشه:

داشتن اطلاعات زیاد مهم نیست

قدرت پردازش مهمه!!!!

  • ۹۳/۰۵/۲۳
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۷)

  • محرم سرباز کوچولو
  • سلام گاهی وقتا حالم از هر چی تکنولوژی و مردم تکنولوژینیست! بهم می خوره!!!
    اینجاست که میرم چشامو پشت عینک قایم می کنم تا کتاب هایی رو که منتظرم رو مطالعه کنم!
    هیچ چیز جای کتاب رو برای آدم پر نمی کنه!
    لذتی که در متن کتاب هست در واتساپ نیست!!!
    ..................
    موفق باشین!

    سلام...منم کاملا با کامنت بالا موافقم...واقعا لذت و آرامشی ک در مطالعه کتاب هست در واتس اپ نیست...
    بنده حدودا ده روز پیش گوشی گرفتم و عضو واتساپیا شدم،درسته ازینکه با دوستان  بصورت گروهی گپ میزنیم و...لذت میبرم ،ولی دیروز تصمیم گرفتم گوشیمو بفروشم،تنها بخاطر قولی ک به عزیزی دادم،و نمیخوام وقتم بیهوده تلف شه،چون از وقتی واتساپی شدم ،وقتی برای مطالعه و ...ندارم 
    البته ب ظرفیت هم بستگی داره ها! بنظرم اگه با ظرفیت باشیم و برنامه یزی داشته باشیم،میتونیم از واتساپ بدرستی استفاده کنیم
  • مریم پاک آئین
  • یعنی واقعاً فکر می کنی خدا لاین و واتس آپ و اینا رو سر راه بنده هاش قرار می ده؟ نه، واقعا؟!
    چه می کنه  این دست پنهان استعمار!



    اینترنت پر شده است از اطلاعات پراکنده و گاها اشتباه ... ولی دنیازی مجازی یک حسن دارد و آن هم اضافه شدن یک جریان رسانه ای جدید در میان انبوه رسانه های وابسته ... من شما و هر فردی میتواند یک رسانه در دنیای جدید باشد
    ازین زاویه نگا نکرده بود.قصد کردم بندازمش دوراین گوشی رو وقتی نمیتونم ازش درس استفاده کنم
  • امیررضا توسلی
  • خطاب به دوستانی که میخوان گوشیشونو بفروشن یا بندازن تو آب و دره و آکاریوم و ....
    خب راه ساده اش اینه واتس آپ و لاین و تانگو و کاکائو و وایبر و غیره ذلک رو از گوشیتون حذف کنید ، جزو برنامه های گوشی نیست که
    ضمنا استفاده از این برنامه ها برای بعضی ها حکم یک نعمته چون با هزینه پایین تماس و پیام رد و بدل می کنند و نه عضو هیچ گروهی هستند و نه از این برنامه ها برای کسب اخبار و معارف استفاده می کنند
    سلام

    <<< احسسسسسسسسسسسسنت >>>

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">