جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

خیلی دلم گرفت!

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ق.ظ

دیشب که ماه رو دیدم،

خیلی نحیف شده بود،
نمی دونم به خاطر چی بود؟
آزار و اذیت های من، بی محلی های بنده یا....

به هر حال داشت میرفت
خیلی دلم گرفت!! خیلی

  • ۹۳/۰۵/۰۱
  • میثم بن احمدعلی

وداع ماه رمضان

ماه

نظرات  (۲)

ای کاش ما آدم می شدیم یعنی حداقل خود من

ای ماه ما که آدم نشدیم
(خودم را میگویم) و تو گذشتی...
هی هر سال امیدم به اومدنته و میگیم
امسال دیگه آدم میشم و تو در حالیکه من
هنوز تغییری نکردم از کنارم میگذری، هی 
گذشتی و گذشتی تا این همه سال گذشت....

    ........................ خدایا خودت دستمو بگیر ..........................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">