جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

وصال زلیخا...

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ب.ظ

یا مراد....

باب 48 علل الشرایع را می خواندم...شروع به  تحقیق کردم که حضرت یوسف در چه سالی می زیسته؟!:

 1600سال قبل از میلاد مسیح !

از میلاد مسیح تا میلاد خاتم الانبیاء هم حدود 600 سال طول کشیده و این بعلاوه 1600 یعنی 2200 سال.

خب همین حالا به روز کنید تاریخ رو ، یعنی حدود 3650سال قبل یک خانومی به نام زلیخا به خاطر زیبایی یه آقایی خاطرخواهش می شود و بعد آن جریان ها  نهایتا بعداز پیر شدن وقتی به خدمت حضرت یوسف علیه السلام میرسد و خود یوسف این جواب را از زلیخا می شنود، می فرماید: اگر پیامبر آخرالزمان را که از من زیباتر و خوش اخلاقتر و با سخاوتراست می دیدی چه میکردی؟!

زلیخا میگوید راست میگویی و حضرت می پرسد چگونه فهمیدی که راست گفتم ؟!

و او میگوید همین که از آن پیامبر گفتی حس کردم در دلم محبتش را!

سپس خدای عزوجل به یوسف وحی کرد که او راست میگوید و من به خاطر محبت او به محمد صلی الله علیه و آله او را دوست دارم و بعد به یوسف امر کرد که با زلیخا ازدواج کند

با یک حساب سر انگشتی وقتی می بینم کسی که 3650 سال قبل محبت پیامبر ما را به دل داشته، به مرادش می رسد!

یک لحظه تأمل کنید، فقط محبت او را به دل داشت، آن هم صدقه سر یوسف بود و دیگر هیچ، اما خدایش به واسطه این محبت او را به مرادش رساند. حال شما بگویید این انصاف است که خدا کسی را فقط به خاطر یک محبت به مرادش برساند و ما را به خاطر همین محبت به مرادمان نرساند، تازه محبت ما کجا و محبت زلیخا کجا، کجا زلیخا محبت زهرای مرضیه سلام الله علیها را داشت؟ کجا محبت حسین فاطمه علیه السلام را داشت؟

من دلخوشم به همین محبت ها ....

خدایا، تنها مال من از این دنیا که خودت هم نداری دعا هست:

 دست ما را در دست مرادمان یوسف  فاطمه بگذار.

نظرات  (۲)

سلام فرمانده
    
         ...............................الهی آمین.............................
خیلی خوب بود..............الهی آمین......
حب الحسین وسیلة لسعادة

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">