جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

جــــــــــــــــــــــــــــــار

جــــــــــــــــــــــــــــار زدن های یک سایه نشین حسین علیه السلام

خـــــــدایـــــــا
مـــرا بـبـخـش
که در کار خـیر
یا جــــــار زدم
یا جـــــــا زدم.
(شهید همت)



کپی، تکثیر، انتشـار مطـالب
"به هر شیوه و با هر نـامی"
مــــــــجـــــــــاز اســــــت.

فجر روح الله، صبح بقیه الله

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۵۹ ب.ظ

چه خبر بود امروز،آری! این هنر مدیری است که مدیریت در سایه دارد ...

.....

از کلینی تا به  خمینی زحمت کشیده شد تا روح خدا ظهور کرد. و این دقیقا عین نقشه راه جد آن مدیر است . آیا به نظر شما این مکتب شکست خواهد خورد؟! مکتبی که امام هایش منظم و پشت سر هم می آیند، ردیف، مشخص با طرح و برنامه!

یازدهمی زمینه دوازدهمی را فراهم میکند و میگوید چون او نیست امت هست و امام هم هست که اگر این امت و امام  همدیگر را پیدا کند(که نشانه هایش از مانند امروزهایی معلوم است) حرکت جهانی رخ خواهد داد

حالا 35 سال است که ....

شما می دانید فجر بدون صبح نمی شود و هیچ صبحی بدون فجر نمی شود. فجر صبح میخواه،د پس این فجری که اتفاق افتاده بعد از هزار و چند سال شب (  آری تا 57 شب بود، دیکتاتورها بودند)، یکدفعه از 57فجر شد صبح میخواهد.

این فجر روح الله است که به صبح بقیه الله ختم می شود و این فجر مقدمه صبح بقیه الله می شود .

آدم دچار طمانینه می شود و میگوید عجب مکتبی! پیش بنی شده، حساب کتاب دار، دارای نقشه راه.

ما تا صبح باید از این فجر عبور کنیم و به صبح برسیم .

باید به آقا اطمینان بدهیم که تخطی از مسیر نمیکنیم و البته با کمک او هم این طور بوده ایم. مگر یادتان نیست که زمانی، یک سری فقط همافرهایی که آمریکایی ها آموزششان داده بودند با امام همراه شدند،ولی در حال حاضر لشکرهای زیادی با او هستند، اصلا این را بگوییم که از تهران تا دمشق در خدمت انقلاب روح الله هستند. ارتش روسیه الان در خدمت انقلاب امام هستند. بله این را قران هم میگوید در سوره پیروزیش که ولله جنود السموات و الارض یعنی تمام ارتش ها مال خداست ، آری اگر ما هم مال خدا باشیم جنودش (اسبابش) را در خدمت ما قرار می دهد و این را باید ظریف و همکارانش بداند که من کان لله کان الله له.

مگر ارتش سوریه نمی توانست با اسرائیل سازش کند، چه کسی اجازه نداد؟  آری، امام زمان اجازه نداد، چرا که او قدرت قاهره الهی است و ابرقدرت است و این حرف شاید برای امثال منی سخت باشد، چون که ما مدیریت او را قبول نداریم!

 یاد حرفهای آقای غرضی افتادم که در برنامه شناسنامه به مجری می گفت: نگذار من زبانم باز شود،والا.... بابا جان، در همین قم خیلی ها از خواص (___) مدیریت امام زمان عجل الله تعالی فرچه الشریف را قبول ندارند.

ایها الناس: او حاضر است، زنده است، حی است، مدیر است، دستور می دهد، عزل میکند، نائب قدیم را او نسب کرد، نائب جدید را او نسب کرد، ولی ما باز هم قبول نداریم!

قبول نداریم که او درهمه میدان ها هست، التحریر و الولو  که اگر مدیریتش را قبول داشتیم قبول میکردیم!

...

ما تنها نظامی هستیم که در راس آن آیت الله است،حتی در عراق حضرت آقای سیستانی در راس نیست هر چندحمایت میکند و این نظام در حال تسری به همه جاهای دیگر است.

...

قرار هست یک اتوبانی احداث شود از تهران تا دمشق و یک پیچ تاریخی به بیت المقدس دارد. خون ، جنگ، انفجار و مجاهدت ابزار و مصالحش هست و درحال زیر سازی است و هیچ کس جلوگیری نمی تواند کند از احداث او ، چون یک سوپر پاور واقعی درجهان در حال تصرف هست، میگوید این اسلحه ها از کار بیافتند: می افتد!  مگر ندید که روی میزها سلاح های شیمیای هستند ولی تکان نمیخورد ، چرا؟ چون یک قدرت فائقه ای بالا سر هست که نمیگذارد.

این اتوبان از تهران شروع شده در ماه بهمن57 و می دانید که بهمن ذره ذره درست می شود، اول توپ پینگ پنگ هست و کم کم بزرگ می شود و یکی یکی شاه ها را در یک دومینو به زیر میکشد. اول تهرن بود و بعد بغداد. یک زمانی با عراق میجنگیدیم ولی الان شهید می آوریم و کشته هایشان را می دهیم.

و باز قدرت خدا را ببینید که سردار قادسیه را آمریکا بر می دارد و خودش هم می رود. عربستان پر رو می شود و داعش درست میکند که اگر این ها میخواهند اتوبان درست کند نگذارد. مگر نمی بینید ارتشی که ظاهرا لائیک هست در سوریه با قدرت دارد میجنگد و با اذعان آمریکایی ها قوی شدند و این نفعش به کیست جز اسلام.

همه تلاش مقابل این است که جلوی احداث این اتوبان را بگیرد. این که اسرائیل همش میگوید هسته ای نباشد از ترسش هست و بداند که این اتوبان احداث می شود، چون مدیری دارد ابرقدرت و ناظرانی همچون سید علی.

یادتان می آید که امام فرموده بودند که اگر مسلمین نفری یه سطل اب بریزند اسرائیل از بین خواهد رفت، شاید همیشه میگفتیم که چه جور این طور خواهد شد، زیاد دور نیست و نشانه هایش در لشکر اربعین 25میلیونی کم کم در حال نمایان شدن می باشد. لشکری که در زمان خودخواهی ها فقط یک میلیون خدمه دارد!!!

بیایید باور کنیم مدیریت او را تا استرس ها کم شود، دیگر دیگران را ابرقدرت ندانیم.

جهان مدیر ندارد! یعنی چه؟

پس خلیفه الله کیست؟

امیدوار باشید،این فجر چون صبح میخواهد به سمت صبح می رود و هیچ شکستی ندارد، هیچ فردی چه از داخل و چه از خارج نمی تواند جلوی صبح شدنش را بگیرد، ما هم می توانیم سوار این قطار بشویم و در این مسیر ترسیم شده استوار و محکم باقی بمانیم.

خدایا ما را در راهپیمایی که برای محو اسرائیل شکل میگیرد باز هم راهی کن.

  • ۹۲/۱۱/۲۲
  • میثم بن احمدعلی

نظرات  (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"
فجر روح‌الله، صبح بقیة‌الله "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/22556 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:

"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): در کنار تحصیل علم و دانش، از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و اُنس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) بهره ببرید."

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">